Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@08:21:00 GMT

مشاهدات خبرنگاران از روز قدس 98

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۲۹۶

مشاهدات خبرنگاران از روز قدس 98

در روز جهانی قدس، بار دیگر فریاد حمایت از آرمان آزادی قدس شریف در سراسر ایران طنین انداز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید‌محمد‌جعفر رضوی - خبرگزاری تسنیم در برنامه تیتر امشب شبکه خبر با بیان اینکه مردم به آگاهی رسیده اند،گفت: حضور مردم گسترده تر شده است.   وی با بیان اینکه من دنبال این مسئله بودم که سوال های مردم چقدر فرق کرده است، افزود: امروز مشاهده کردم مردم به شبهات خود جواب پیدا کرده اند و مردم آگاه تر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوی گفت: رسانه ها می توانند نقش گسترده تری در آگاهی دادن به مردم ایفا کنند.  رضا صفاری - خبرنگار شبکه خبر هم با بیان اینکه راهپیمایی امسال از چند منظر قابل توجه بود، افزود: برخی شبکه های خارجی منتظر نیامدن مردم بودند؛ اما امسال حضور مردم پر شورتر بود.
وی گفت: چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، روز قدس دیگر تبدیل به جریان و مکتب شده است.
صفاری با بیان اینکه مردم با جزئیات از تحولات منطقه آگاه بودند، افزود: مردم می گفتند که حضور ما به قدرت مقاومت در منطقه کمک می کند.   زهرا چخماقی - خبرنگار خبرگزاری صداوسیما هم گفت: مردم آگاهانه به میدان آمدند. وی با بیان اینکه برآورد امید در بین مردم بیشتر شده است، افزود: قوت قلب در میان افرادی که در گفتگو شرکت می کردند موج می زد.چخماقی گفت: در حضور مردم امید دیده می شد.  سیدمحمد‌مهدی توسلی - خبرنگار خبرگزاری مهر هم گفت: در شرایط کنونی، بصیرت مردم افزایش یافته است.
وی افزود: در برخی مناطق ماکت موشک های مقاومت که می تواند مرکز تلاویو را نشانه بگیرد به عنوان نماد راهپیمایی به نمایش درآمده بود.
توسلی گفت: نوجوانان و جوانان ایران اسلامی با کفن پوشی اعلام کردند که حاضرند از آرمان قدس حمایت کنند.
وی افزود: حضور قهرمانانه مردم نشان داده که باعث عقب نشینی دشمنان می شود.  شلتوکی - خبرنگار خبرگزاری فارس هم در گفتگوی تلفنی با برنامه تیتر امشب گفت: امسال روز قدس با محور مقابله با معامله قرن بود.
وی افزود: مردم اقدامات رندانه ترامپ، نتانیاهم و برخی سران عرب را در خصوص قدس محکوم می کردند.
شلتوکی با بیان اینکه ما خبرنگاران هر سال در روز قدس غافلگیر می شویم، گفت: بینش و به روز بودن مردم در راهپیمایی قدس امسال غالب بود.  حسینی خبرنگار صدا و سیما از بیروت هم با ارائه گزارشی از مراسم روز قدس لبنان گفت: روز قدس امسال از اهمیت خاصی برخوردار است. وی گفت: امروز در مناطق مختلف لبان مراسم روز قدس به طور گسترده برگزار شد. حسینی افزود: مردم و مبارزان لبنانی تاکید کردند: در پشت مقاومت با هر گونه تحرکات صهیونیست ها با شدت مقابله می کنند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشاهدات خبرنگاران روز قدس تیتر امشب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حج امسال، حج برائت است

دریافت 19 MB کد خبر 6098006

دیگر خبرها

  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • حج امسال، حج برائت است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • معاون وزیر نیرو: امسال خاموشی نداریم
  • وزارت نیرو: امسال خاموشی نداریم