Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین با صدور پیامی از حضور گسترده و حماسی مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کردند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا و لا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون (فصلت / 30)

مردم شریف و انقلابی استان قزوین

حضور حماسی و خروش فریادهای شما در حمایت از مردم مبارز فلسطین و گروه های مقاومت و اعلام موضع صریح نسبت به معامله قرن، قدم دیگری در مسیر نابودی رژیم نامشروع صهیونیستی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم همه تحریم ها و تهدیدهای دشمنان، فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکای شما با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر ساختمان فرسوده رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی فرود آمد و آن را بیشتر از پیش تخریب کرد و اندک زمانی بیشتر تا فروپاشی کامل آن باقی نمانده است.

اینجانبان ضمن عرض تبریک به جهت این حضور پرشکوه، مراتب سپاس و تشکر خویش را از حضور دشمن‌شکن شما مردم شریف استان و همچنین تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌ریزی و اجرای این حماسه بزرگ ابراز نموده و به درگاه خداوند متعال از این همه لطف شکرگزاریم.

امید است تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و در پیروی از معظم له تا رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید بوده و مشمول دعای خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) شویم.

عبدالکریم عابدینی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

عبدالمحمد زاهدی
استاندار قزوین

انتهای پیام/ک

تقدیر امام جمعه و استاندار قزوین از حضور حماسی مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان