Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز در میان حضور چشم گیر مردم و دانشگاهیان برگزار شد.

مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا و فلسطین پیروز است، اسرائیل نابود است، انزجار خود را از جبهه استکبار اعلام کردند.

واکس صلواتی

در حاشیه این مراسم، تعدادی از بسیجیان پر شور و انرژی ضمن بیان شعار الله اکبر و ماشاءالله، حزب الله، به واکس زدن کفش‌های حاضران در راهپیمایی، بر روی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی مشغول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شور و شوق و اخلاص این دانشجویان، حال مردم را هم خوش تر می‌کرد و به حاضران انرژی مضاعف می‌بخشید.

آب پاشی برای خنک کردن هوا

هوا گرم بود و مردم روزدار بودند؛ در این حال برخی از افراد برای قابل تحمل‌تر شدن گرمای هوا برای مردم روزه دار، به آب پاشی معابر مشغول بودند.

خبرنگاران کار ما را کساد کرده اند

تعدادی از دانشجویان جهادی دانشگاه تهران، مشغول جمع آوری کمک برای سیل زدگان و اردوهای جهادی بودند. از آن ها خواستیم که در خصوص برنامه هایشان توضیح دهند. خندیدند و گفتند: از صبح خبرنگاران دائما به سراغ ما می‌آیند و از ما مصاحبه می‌خواهند و نمی‌گذارند که کارهایمان را انجام دهیم. با دل نگارانی ادامه دادند و گفتند: هنوز نتوانسته‌ایم خرج اردو جهادیمان را جمع آوری کنیم.

مرگ بر اسرائیل و کمک به ایتام در کنار یکدیگر

در یک سوی خیابان انقلاب، پیرمردی مسن میکروفونی را به دست گرفته بود و از مردم می‌خواست که به ایتام و زنان سرپرست خانوار کمک کنند. البته هر از گاهی در میان دعوت به کمک رسانی، چند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را هم سر می‌داد و مردم را نیز به شعار دادن دعوت می‌کرد.

ایستگاه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم پزشکی تهران، فشار خون و قند خون حاضران در راهپیمایی را می سنجیدند. دانشجویان می گفتند: در این غرفه پس از بررسی فشار و قند خون افراد، وضعیت سلامت آن ها را برایشان توضیح می‌دهیم و در صورتی که سلامت فردی در معرض خطر باشد، او را به بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می‌کنیم تا در آنجا به صورت رایگان مورد مداوا قرار گیرند.

بازار داغ عکس های سلفی

هرجای محل راهپیمایی را که نگاه می‌کردید، افراد خوش حال، با لبخندهای زیبا دیده می‌شدند که مشغول گرفتن عکس سلفی هستند. برخی از افراد این عکس ها را برای اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی می‌گرفتند و برخی دیگر صرفا به منظور ثبت خاطرات این کار را انجام می‌دادند.

انتهای پیام/

286 / 167 روز قدس راهپیمایی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه

مردم یمن این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم» به خیابان‌ها آمدند و اقدام به برپایی تظاهرات باشکوه کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شهروندان یمنی امروز جمعه در استان «صعده» واقع در شمال غربی یمن همچون هفته‌های گذشته، این هفته نیز با شعار «در کنار غزه سرافراز هستیم » اقدام به برگزاری راهپیمایی گسترده کردند.

تظاهرات باشکوه یمنی‌ها در میدان سبعین صنعاء نیز با شعار «در کنار مردم سربلند غزه هستیم» آغاز شده است.

شهروندان یمنی در راهپیمایی امروز صعده با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که فعالیت های مردمی در حمایت از غزه تا پایان تجاوزات و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

در بیانیه امروز مردم صعده آمده است که مردم یمن در کنار مردم سرافراز غزه قرار دارند.

در این راهپیمایی تاکید کردند که عملیات جهادی مقاومت فلسطین را  گرامی میدارند و جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی که در گورهای دسته جمعی، آشکار شد، محکوم می‌کنند.

در این راهپیمایی بر اهمیت تداوم فعالیت‌های مردمی و رسمی در حمایت از مردم فلسطین در همه سطوح تاکید کردند.

در این راهپیمایی باشکوه عملیات مستمر و موثر نیروهای مسلح در نبرد فتح موعود، جهاد مقدس و رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیات بیشتر شدند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدئو| راهپیمایی باشکوه مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟