Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتظار می‌رود کوین دورانت در میانه راه سری بازی‌های فینال مقابل تورنتو رپترز به ترکیب گلدن استیت وریرز بازگردد.

طرفداری - ستاره تیم گلدن استیت وریرز، کوین دورانت، بازی دوم فینال NBA برابر تورنتو رپترز را از دست داد. همچنین، نتایج اسکن MRI نشان می‌دهد آندره ایگودالا دچار مصدومیت نشده است.

به گزارش وبسایت رسمی مسابقات NBA، روز گذشته، گلدن استیت وریرز دیدار اول فینال NBA را در کانادا به تورنتو رپترز واگذار کرد و اکنون هواداران این تیم با خبر ناامیدکننده دیگری مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کریس هینس از یاهو اسپرت گزارش کرده است، کوین دورانت، فوروارد و بازیکن آل-استار تیم گلدن استیت در بازی دوم فینال نیز حضور نخواهد داشت. این خبر را استیو کر، مربی وریرز نیز تایید کرد:

قرار نیست کوین در روز یکشنبه بازی کند. او امروز (جمعه) تمرین نمی‌کند. شنبه یک جلسه تمرین داریم و او نیز همچنان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد اما بازی کردن دورانت در روز یکشنبه تقریبا غیرممکن است.

بیش از بیست روز می‌شود که کوین دورانت به علت مصدومیت عضله ساق پای راست، از ترکیب گلدن استیت وریرز خارج شده است. اما خبر مثبت برای اردوی وریرز این است که انتظار می‌رود ستاره 30 ساله در میانه‌های مسیر گلدن استیت در بازی‌های فینال به ترکیب اصلی بازگردد. تاریخ دقیق بازگشت دورانت مشخص نیست، اما از اوکلند خبر می‌رسد این بازیکن با کمی خوش‌بینی برای بازی سوم برابر تورنتو رپترز آماده خواهد بود. هینس در ادامه گزارش خود گفت حتی اگر دورانت در بازی سوم نیز حضور نداشته باشد، دیدار چهارم منطقی‌ترین زمان برای بازگشت KD35 است. لازم به ذکر است بازی سوم و چهارم فینال NBA در ورزشگاه خانگی گلدن استیت وریرز، اوراکل آرنا برگزار خواهد شد.

از طرف دیگر، استیو کر گفت که با آندره ایگودالا صحبت کرده و به نظر نمی‌رسد این بازیکن برای حضور در ادامه رقابت‌ها مشکلی داشته باشد. اسکن MRI انجام شده روی پای چپ ایگودالا مشکلی را نشان نداده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟