Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا پایان بندی سردستی و غیرحرفه ای سریال ها را خارج از تقصیر هنرمندان دانست و گفت: همیشه اثری که نمایش داده می شود، لزوما آن چیزی نیست که توسط هنرمند، تهیه کننده و کارگردان ساخته شده است. بنده این موضوع را تجربه کردم. در آن دوره ای که حذفیات فراوان بود و کارها از فیلترهای زیادی می گذشت، سریال «قلب یخی» را به این دلیل که پایان بندی آن باید تغییر می کرد، پس از دو فصل کنار گذاشتم و همکاری خود را قطع کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر سریالی در پایان بندی اش مشکل دارد معنی اش این نیست خواست کارگردان، نویسنده و هنرمند بوده است. این موضوع دلایل بسیاری دارد که باید به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

نویسنده سریال «پدر» با اشاره به دلایل فینال ضعیف برخی سریال ها گفت: خیلی اوقات پیش می آید نویسنده اعتقادی به یک پایان کامل، بسته و رساندن مخاطب به ارضای حسی ندارد و می خواهد تماشاگر پایان قصه اش را هرجوری که می خواهد شکل دهد. بعضی مواقع هم نویسنده اعتقاد به پایان رساندن مطلوب قصه دارد اما اشتباه می کند. به این صورت که فکر می کند تماشاگر با این پایان بندی به آن نقطه خوب حسی می رسد اما در عمل اینگونه نمی شود و قصه در اثر یک اشتباه در پایان شکست می خورد.

عنقا در ادامه تصریح کرد: هیچ آرتیستی اعم از بازیگر، نویسنده و کارگردان دوست ندارد پایان بندی سردستی داشته باشد، اگر جایی اینطور به نظر می رسد می تواند عوامل مختلف اعم از تصمیم اشتباه، دخالت های فراتر از کار، مشکلات مالی و... داشته باشد. این اتفاق علاوه بر سینما، تلویزیون در نمایش خانگی هم می افتد. من به شخصه فکر می کنم اینکه همه چیز را به گردن هنرمند بندازیم  بی انصافی است. هیچ هنرمندی دوست ندارد اثر ناقصی به تماشاگر ارائه دهد.

حامد عنقا نویسنده سریال «تنهایی لیلا» درمورد تاثیر دستمزد بازیگران روی فینال کارها گفت: این مسئله وجود دارد، گاهی اوقات به خاطر اینکه کار به دلیل قرارداد بازیگری طول نکشد آن شخصیت را از قصه خارج می کنند. در تجربه کاری ام این موضوع را به ندرت دیدم چون هیچ تهیه کننده ای حاضر نمی شود به خاطر قرارداد یک بازیگر به فیلم و سریال خود لطمه وارد کند و کارش را ناقص ارائه دهد.

خبرنگار: الهام مرادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر تلویزیون فیلم سینمایی سینما سریال قلب یخی نویسنده دلدادگان منوچهر هادی حامد عنقا پایان بندی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن تیم ملی والیبال هلند، لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را به خاطر یک «تیک» از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «بنی توینسترا» بازیکن تیم ملی والیبال هلند به خاطر مشکلی که در ثبت نامش در سایت فدراسیون جهانی والیبال به وجود آمد، لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

لیست 18 نفره پائز برای تیم ملی والیبال

مسئولان تیم ملی والیبال هلند نام و مدارک 30 بازیکن مورد نظر روبرتو پیاتزا، سرمربی تیم ملی هلند را در سایت فدراسیون جهانی بارگذاری کرده اما فراموش کردند، باکس کنار نام بنی توینسترا را «تیک» بزنند.

به این ترتیب، ملی‌پوش والیبال هلند، لیگ ملت‌های 2024 را به خاطر یک «تیک» از دست داد.

تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 (31 خرداد) به میزبانی فیلیپین با هلند روبرو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • رجوع و روایت آتش بلاگری و سلبریتی شدن در روابط زن و شوهری
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون
  • ماجرای «بدل» رضا عطاران در تلویزیون چیست؟
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • خط رو خط مسائل اجتماعی
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد