Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که واشنگتن از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حمایت می‌کند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷ بین الملل اروپا آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا روز جمعه گفت که آمریکا از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حمایت می‌کند تا ناتو تقویت شود و نتیجه همه پرسی سال 2016 هم محترم شمرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امنیت ملی ایالات متحده در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف گفت: «ترجیح آمریکا این است که بریتانیا مسیری را برود که مردم خواستار آن شده‌اند و اتحادیه اروپا را ترک کند. این درسی برای همگان از نظر پیروزی دموکراسی خواهد بود.»

جان بولتون در مورد پیامد برگزیت برای آمریکا گفت: «به نظرم به ما در ناتو کمک خواهد کرد که یک کشور مستقل و نیرومند دیگر در مجموعه باشد تا موثرتر عمل کنیم.»

مشاور امنیت ملی آمریکا روز پنجشنبه نیز در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران، خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را با صدور بیانیه استقلال آمریکا مقایسه کرده بود.

رای دهندگان بریتانیایی سه سال پیش در همه پرسی برگزیت به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا رای دادند. اتحادیه اروپا تا روز 31 اکتبر (9 آبان) به بریتانیا برای اجرای برگزیت مهلت داده است.

انتهای پیام/.

R36486/P/S8,89,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تازه بورل از زمان پایان جنگ اوکراین
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • چین از اتحادیه اروپا می‌خواهد تا سیاست‌های تجاری «تبعیض آمیز» را متوقف کند
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • قانون ضد مهاجرتی سوناک عامل هجوم مهاجران به ایرلند
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند