Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخاب: گاهی برخی تصاویر به شکل تصادفی ثبت می‌شوند، اما تا سال‌ها بعد به شدت اثر گذارند. ماجرای تصویر ضمیمه این مطلب نیز یکی از همین موارد است.

نوجوان‌ها معمولا اهل چالشند و مایلند مرتب تجربه کسب کنند. یکی از اقدامات جیب و مرگبار معاصر را می‌توان اقدام یک پسر ۱۴ ساله دانست که در فرودگاه سیدنی به کام مرگ کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر ۱۴ ساله در یکی از چرخ‌های هواپیما پنهان شد. او تصور می‌کرد می‌تواند با این روش از مرز خارج شود و سفری مهیج را آغاز کند، غافل از این که چنین کاری باعث مرگ وی می‌شود.

همانطور که می‌توان حدس زد به محض تیک آف هواپیما، این نوجوان کشته شد. اما این عکس کمیاب و دردناک چگونه گرفته شد؟ یک عکاس آماتور، بی خبر از همه جا در حال عکاسی بود که حین عکاسی خود به شکل تصادفی تصویری از نوجوان مذکور که کیت ساپسفورد، نام داشت گرفت.

عکاس آماتور استرالیایی؛ جان گیلپین، عکس‌هایی از هواپیما را ثبت کرده بود که بین این عکس‌ها عکس سقوط کیت نیز وجود داشت. نکته شوک آور این بود که تا زمان چاپ عکس ها، جان از عکسی که ثبت کرده بود بی خبر بود. این عکس‌ها هفته بعد توسط مجله لایف خریداری و چاپ شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تصویر مشهور سقوط نوجوان هواپیما عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # غذای هندی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • فیلم دردناک از خودکشی ناگهانی یک زن حین تیراندازی