Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منابع محلی آمریکایی بامداد شنبه از وقوع تیراندازی مقابل یک دادگاه در مرکز شهر «ویرجینیا بیچ» واقع در ایالت ویرجینیا خبر دادند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که ارزیابی‌هایی اولیه از مجروح شدن چندین نفر در این تیراندازی حکایت دارد. پلیس محلی و نیرو‌های امنیتی به مکان حادثه اعزام شدند.

البته در گزارش‌ها حول محل حادثه تناقض وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌ها می‌گویند تیراندازی مقابل یک دادگاه رخ داده و برخی دیگر می‌گویند مقابل ساختمان شماره دو شهرداری ویرجینا بیچ انجام شده است.

با اینکه پلیس از نزدیک شدن اصحاب رسانه به محل تیرندازی جلوگیری می‌کند، اما خبرنگاران حاضر در صحنه می‌گویند حداقل ۴ نفر را دیده‌اند که به شدت مجروح شدند. با این حال گمانه‌زنی‌ها از وجود تعداد بیشتری مجروح و حتی کشته حکایت دارد.

پلیس شهر ویرجینیا بیچ طی بیانیه‌ای که در رسانه‌ها منتشر کرد، فقط به بیان اینکه چند نفر زخمی شدند اکتفا کرد. پلیس این شهر همچنین از بازداشت مظنون به تیراندازی خبر داد.

با اینکه طبق اعلام پلیس، فرد مظنون به تیراندازی بازداشت شده، اما منطقه حالت امنیتی به خود گرفته و تعداد زیادی از خودرو‌های زرهی و امدادی در محل حادثه حضور دارند و از نزدیک شدن شهروندان به آنجا ممانعت می‌کنند.

شبکه خبری «راشاتودی» به نقل از یک رسانه محلی گزارش داد که تا کنون دو نفر بر اثر این تیراندازی جان خود را از دست داده‌اند، اما این آمار هنوز از سوی مراجع رسمی تایید نشده است.

انگیزه یا هویت ضارب هنوز مشخص نشده است.

پلیس ویرجینیا ساعتی پس از آرام شدن اوضاع در نشستی خبری اعلام کرد که تلفات این حادثه به حداقل ۱۱ کشته و ۶ زخمی افزایش یافته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ویرجینیا کشته شدن تیراندازی در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اعلام این خبر گفت: ساعت اولیه بامداد امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ خودروی ال نود که با سرعت حدود ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت در بلوار شهدای گمنام رشت در حال حرکت بود که با خودروی پراید به شدت برخورد کرد و راننده پراید در دم جان باخت و ۳ سرنشین ال نود به شدت زخمی و روانه بیمارستان شدند. 
سرهنگ امیر طالبی افزود: در پی واژگونی و محبوس شدن سرنشینان ال نود و ریزش بنزین در سطح خیابان، آتش نشانان برای نجات و ایمنی محل حادثه در صحنه تصادف حاضر شدند. 
رییس پلیس راهور گیلان علت این تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ال نود اعلام کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ۲ خودروی عبوری دیگر نیز در این حادثه خسارت جزیی دیدند.
رییس پلیس راهور گیلان مهمترین علت تصادفات را تخطی از سرعت مجاز و بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی دانست.

دیگر خبرها

  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • همبستگی با فلسطین در جشن فارغ التحصیلی دانشگاه‌های آمریکا
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند