Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@00:46:11 GMT

تبلیغ کودک همسری

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۱۱۰۴

تبلیغ کودک همسری

چند روزی است دوباره فیلمی از زوجی که در سن کم با هم ازدواج کرده‌اند در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. این بار زوجی هستند که می‌گویند به ما کودک نگویید، ما سرخورده می‌شویم. به‌ نظر بسیاری از کاربران این فیلم تبلیغ کودک همسری است و به آن ایراد می‌گیرند: دریاسالار: «‌‎اصلاً همین ویدئو و همین حرکات بدن کافی بود که من به شما بگم کودک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه خدامی

انگار اجرای مهدکودکه.»، جودی ابوت: «‌‎موردی رو سراغ دارم که وقتی ازدواج کردند هر دو ١٨ ساله بودند. نتیجه این ازدواج این شد که روزی که خانم زایمان می‌کرد آقا در بیمارستان تشریف نداشت و رفته بود خواستگاری یه خانم دیگه. و الان بعد از 10 سال دعوا و خیانت، دارند طلاق می‌گیرند و حاصل این ازدواج یه دختر ٨ ساله گوشه گیر و افسرده»، حمزه رضوانی: «‎آفرین این کوچولو‌ها چقدر قشنگ دارن از رو متن می‌خونن امان از دهه هشتادیا»، درناز فخر: «‌‎پافشاری شون برام نفهمیدن یا پاک کردن صورت مسأله قابل تحسینه. قشنگم شما اصلاً برو ۱۰ سالگی ازدواج کن وقتی هم می‌فهمی و هم می‌خوای. اما اون دختر بچه بیچاره که پای بدهی پدرش یا اعتیاد مادرش فروخته می‌شه نه می‌فهمه و نه می‌خواد. بذار اون رو نجات بدن تو هم حالشو ببر و زندگیتو کن.»، امید ضرغامی: «آقا ما وقتی می‌گیم ‎کودک همسری بده، به خدا منظورمون با اون قشر مرفه و بی‌دغدغه که از قضا دستی هم در تولید کلیپ دارند نیست، ما نگران اون بچه ۱۰، ۱۲ ساله سیستانی هستیم  که به زور فقر مالی و فرهنگی مجبوره با یکی همسن باباش ‎ازدواج کنه».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد