Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@00:28:51 GMT

بهره گیری از خرد جمعی برای رفع مشکلات

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۱۴۰۴

بهره گیری از خرد جمعی برای رفع مشکلات

نگاه عقلایی و دیدگاه اندیشمندان حوزه های اجتماعی بیانگر این موضوع است که به سامان رسیدن امور، برنامه ریزی، اجرای برنامه ها و نگهداری از نتایج اقدامات انجام شده در جوامع انسانی بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست. عنایت الله رحیمی استاندار فارس

بی تردید توانمندی های موجود در مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز در حوزه های مختلف اثرگذار است و فرهنگ نوع دوستی و خیرخواهی را در جامعه رواج می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انسان موجودی اجتماعی است و شکل گیری زندگی جمعی توام به نیازمندی هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و هر چه این زیست جمعی گسترده تر شود پاسخگویی به نیاز های آن از عهده یک دستگاه خاص خارج خواهد بود.

نیازمندی های جوامع زیستی در موضوعات مختلف اجتماعی، کالبدی، زیست محیطی، اقتصادی ، امنیتی و... گسترده است و خوشبختانه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز با انجام اقداماتی همچون ایجاد سراهای فرهنگ مهربانی، همیاران مهربان ترافیک، همیاران مهربان فضای سبز و سرای یار مهربان به جنبه های اصلی این نیازها پرداخته که می تواند الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد.

این اقدامات از جمله نیازهای اساسی شهر شیراز است و سازمان های دولتی نمی توانند به تنهایی به تامین این نیازها بپردازند.

تامین نیازمندی های مردم از طریق مشارکت خود آنان، حرکتی متعال است و بی شک حفظ و نگهداری دستاوردهای نیک اندیشانه که در راستای رفع نیازهای مردم ایجاد شده، تنها با مشارکت مردمی و فرهنگسازی محقق خواهد شد.

مدیریت ارشد استان برای حمایت از اقدامات اثر گذار مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز شیراز آماده است و بهره گیری از خرد جمعی و نیت های خیر می  تواند زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان

دریافت 17 MB کد خبر 6094344

دیگر خبرها

  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس