Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:09:56 GMT

وقتی رونالدو جایی در لیست رونالدو ندارد!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۱۶۱۲

وقتی رونالدو جایی در لیست رونالدو ندارد!

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل، نامی از کریستیانو رونالدو در بین 5 بازیکن مورد علاقه خود در دنیای فوتبال نبرد.


به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بارها اسطوره های بزرگ دنیای فوتبال به مقایسه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پرداخته و یکی را بهتر از دیگری دانسته اند، اما فوق ستاره برزیلی دو دهه قبل در انتخابی سوال برانگیز، در هنگام معرفی 5 بازیکن مورد علاقه خود در مقطع فعلی نامی از ستاره پرافتخار پرتغالی نبرد و قویا تاکید کرد که لیونل مسی بهترین بازیکن دنیای امروز فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رونالدو گفت: "5 بازیکن مورد علاقه من در دنیای فوتبال؟ نفر اول قطعا لیونل مسی است و به نظرم 20 یا 30 سال طول می کشد تا دوباره استعدادی مانند او در دنیای فوتبال دیده شود. البته من عاشق تماشای بازی محمد صلاح، ادن هازارد، نیمار و البته کیلیان امباپه نیز هستم.

 

مقایسه کیلیان امباپه با من؟ امباپه سرعت زیادی دارد، او به خوبی بازی کرده و تحرک فراوانی هم دارد. امباپه با هر دو پا فوق العاده بازی کرده و گام هایی باور نکردنی برمی دارد. ما خصوصیات مشابهی داریم اما من هرگز به این مقایسه علاقه ندارم زیرا شرایط متفاوت و مقایسه بین بازیکنان نسل های مختلف درست نیست.

کریستیانو رونالدو لیونل مسی بارسلونا رونالدو برزیل یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کریستیانو رونالدو لیونل مسی بارسلونا رونالدو برزیل یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال

عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد، اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • اشباع‌نشدنی؛ کریستیانو رونالدو به رکورد فوق‎‌العاده 66 هت تریک رسید! + عکس
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • افزایش قابل توجه درآمد اینترمیامی پس از حضور مسی
  • لیونل مسی در آمریکا جایزه گرفت
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • برخورد صمیمانه اوسمار با بازیکن مورد علاقه‌اش در سپاهان + عکس
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم