Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ رئیس جمهور آمریکا گفت که در نیمه ماه میلادی ژوئن فعالیت‌های انتخاباتی خود برای رقابت ۲۰۲۰ را آغاز می‌کند. این خبر در حالی اعلام شده که ایران یکی از محورهای اصلی مواجهه و رقابت و مبارزه انتخاباتی با نامزدهای دموکرات خواهد بود.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که در تاریخ هجدهم ژوئن (بیست و هشتم خرداد) رسما آغاز فعالیت‌های تبلیغاتی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده را کلید می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ بامداد شنبه در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت که آغاز کمپین انتخاباتی او حین سخنرانی‌ در جمع هوادارانش در ایالت فلوریدا، به همراه «مایک پنس» معاون کنونی وی خواهد بود.
وی در حالی قصد دارد برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده دوباره نامزد شود که از حمایت اعضای حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا و برخی مقامات تندرو کاخ سفید برخوردار است.
ایران یکی از محورهای اصلی مواجهه و رقابت و مبارزه انتخاباتی با نامزدهای دموکرات خواهد بود.
این در حالی است که تعداد زیادی از دموکرات‌های کنگره خواستار استیضاح وی هستند.
رسانه‌های آمریکایی شامگاه گذشته گزارش دادند که بر اساس سندی که برای کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا ارسال شده، 34 نماینده دموکرات خواستار استیضا ح رئیس جمهور آمریکا شده‌اند.
از سوی دیگر، نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا روز جمعه نشان می‌دهد «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا کماکان نامزد پیشتاز حزب دموکرات برای رقابت با ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است.
تاکنون ۲۳ سیاستمدار دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ نامزد شده‌اند. بر اساس قوانین حزب، این افراد باید در انتخابات درون حزبی با یکدیگر رقابت کنند تا نهایتا یک نفر به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ رو در روی نامزد حزب جمهوری‌خواه که احتمالا «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا باشد، انتخاب شود. برچسب ها: انتخابات ، ایران ، رقابت ، رقابت انتخاباتی معاون

منبع: خرداد

کلیدواژه: انتخابات ایران رقابت رقابت انتخاباتی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم