Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@01:47:01 GMT

قوانین انتخاباتی ما راه فریب مردم را باز گذاشته است!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۲۰۶۱

قوانین انتخاباتی ما راه فریب مردم را باز گذاشته است!

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به محاکمه بوریس جانسون وزیر امورخارجه انگلستان به دلیل وعده‌های دروغ در تبلیغات انتخاباتی ، از قوانین انتخابات در کشورمان گلایه کرده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلایندر خبرها آمده است، در انگلستان بوریس جانسون وزیر خارجه دولت ساقط شده ترزا می به دلیل آنچه دادن وعده‌های دروغین انتخاباتی بوده محاکمه می‌شود و همین خبر سبب شده تا عباس علی کدخدایی در توئیتی از قوانین انتخاباتی کشورمان گلایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این توئیت نوشته است:«محاکمه به دلیل دروغگویی در تبلیغات انتخاباتی!

بوریس جانسون به دلیل دروغگویی در تبلیغات انتخاباتی به دادگاه فراخوانده شده است.موضوعی که در قوانین انتخاباتی ایران در نظر گرفته نشده است و راه فریب مردم را باز گذاشته است.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان قوانین انتخابات فریب تبلیغات انتخاباتی پیام توییتری محمد علی نجفی معامله قرن روز قدس حماس اجلاس مکه بیت المقدس کارت سوخت شورای همکاری خلیج فارس غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست