Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری از انتشار فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان خبر داد.

«عادله کشمیری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سی امین جشنواره تئاتر استان گلستان در جهت تقویت و حمایت از گروه های نمایشی و اجراهای عمومی ارزشمندو فاخر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به موضوعات و محورهای این جشنواره، افزود: توجه ویژه به شعار سال (رونق تولید)، انعکاس ارزشهای متعالی در تاریخ انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، نماز و نیایش، پرداختن به موضوعات معاصر اجتماعی به وی‍ژه در راستای تحکیم خانواده، آسیب های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، خشونت، آسیب های فضای مجازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و تجربه های نوین در عرصه نمایش (واجد ارزشهای هنری) و متکی بر معیارهای فرهنگی  و هنری  جامعه ایران از جمله موضوعات و محورهای این جشنواره است.

 

وی، تولید آثار نمایشی مبتنی بر ویژگی های فرهنگی، اقلیمی، بومی استان و میراث گرانقدرمکتوب، شفاهی، دینی و ملی، سبک زندگی (اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد مقاومتی، فرهنگ خانواده، امید به آینده و ...)  و پرداختن به موضوعات بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه مبتلا به استان گلستان(سیل، معدن زمستان یورت و ...) را از دیگر مضووعات این جشنواره برشمرد.

 

کشمیری تصریح کرد: صاحبان تمامی آثار می توانند درخواست حضور در جشنواره را به دو صورت ارسال فیلم اجرای عمومی اثر و درخواست بازبینی اثر در زمان مشخص شده فراخوان اعلام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه هایی که درخواست بازبینی اثر را به صورت زنده دارند باید اعلام آمادگی خود را تا اول شهریور ٩٨ به دبیرخانه ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زمان برگزاری این جشنواره را نیمه دوم آبان اعلام کرد و گفت: مهلت ارسال فیلم اثر (9 مهر) سال جاری است.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس فلسطین معامله قرن خبرگزاری شبستان قدس بیرجند راهپیمایی روز جهانی قدس روز جهانی قدس انتشار فراخوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد