Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:21:13 GMT

تمدن سازی نوین اسلامی باید دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۲۱۸۰

تمدن سازی نوین اسلامی باید دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمدمحسن دعایی جمعه شب در اولین اعتکاف تشکیلاتی رمضانیه در مسجد جامع نیشابور اظهار کرد: باید به سوی تحقق جامعه ایمانی برویم که در حال حاضر از این جامعه فاصله گرفته‌ایم و راه حل آن تشکیل دولت حزب اللهی است.

وی افزود: تمام مسائل جامعه اسلامی ایران بخاطر یک حاکمیت گروهی غرب زده است و هر چه در انقلاب پیشرفت داشته‌ایم بخاطر تحقق وعده‌های اسلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل عفاف و حجاب کشور اظهار کرد: هر چه کم کاری داریم بخاطر حاکمیت غرب گراها است و سر منشأ فساد در کشور حاکمیت نسخه‌های لیبرالی و باندهای قدرت پشت این نسخه‌ها هستند که بر افکار عمومی تسلط پیدا می‌کنند.

دعایی تصریح کرد: ما باید تمدن سازی نوین اسلامی را دنبال کنیم و نشان دهیم اسلام توان مدیریت فرهنگی را به خوبی دارد. اسلام نهادسازی کرده است و باید کمیته‌ها و تشکیلات فرهنگی خود را به سمت اسلام عیار حرکت دهیم که نیازمند پژوهش در تمام زمینه‌ها است.

وی بیان کرد: باید از اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولتی‌ها خجالت کشید، گرایش به موسیقی در نسل جدید نهادینه شده و باید بدانیم موسیقی غربی سر پل فساد و فحشاء است.

کد خبر 4630518

منبع: مهر

کلیدواژه: نیشابور حجاب و عفاف خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم

حجت الاسلام والمسلمین رستگار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج)  با گرامیداشت هفته عقیدتی با اشاره به عدم بصیرت و همراهی مردم در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و اهل بیت علیهم السلام به تحلیل خیانت و کارشکنی خواص جامعه بعنوان یکی از موانع بالندگی حکومت اسلامی در آن مقطع پرداختند.

او می‌گوید: الان به برکت رهبری خردمندانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه و هشیاری و خردورزی نیرو‌های مسلح تمام دنیا تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: یکی از مهمترین رموز موفقیت سپاه در پیشبرد آرمان‌های انقلاب، تلاش‌های جامع نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوده است که با آموزش‌های مدون عقیدتی و سیاسی زمینه بصیرت دینی و سیاسی پاسداران و بسیجیان را فراهم ساخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟