Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@05:18:40 GMT

وست هم برای فروختن لوکاس پرز با آلاوز به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۲۵۴۶

وست هم به پیشنهاد آلاوز چراغ سبز نشان داده است.

طرفداری- باشگاه دپورتیوو آلاوز بر سر پرداخت ۲.۵ میلیون یورو برای لوکاس پرز، با وست هم به توافق دست یافت.

به گزارش اسکای، همچنین ۳۰ درصد از فروش بعدی پرز به هر تیمی، به وست هم خواهد رسید. این مهاجم اسپانیایی از زمان پیوستن از آرسنال به جمع چکش‌ها در سال ۲۰۱۸، طی ۱۹ مسابقه ۶ گل برای وست هم به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود مشکلی بر سر توافق‌های شخصی پیش نیاید و این بازیکن پس از سپری کردن آزمایش‌های پزشکی لازم، راهی تیم جدیدش شود. 

حضور مهره‌هایی مثل مارکو آرناتوویچ و خاویر هرناندز به پرز این فرصت را نداد تا بتواند در وست هم جایگاه ثابتی داشته باشد. این مهاجم ۳۰ ساله حالا به کشورش بر می‌گردد تا در تیمی که در پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ در رده یازدهم قرار گرفت، بازی کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم