Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی نژاد از پرداخت ۹ میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدتقی زمانی نژاد» در جمع خبرنگاران گفت: سیل اواخر سال 97 به 17 هزار و 909 واحد مسکونی استان گلستان خسارت وارد کرد که از این تعداد 5 هزار و 246 واحد شهری و 12 هزار و 663 واحد روستایی و 10 هزار و 653 واحد تعمیری و 7 هزار و 256 واحد احداثی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: تا کنون 8 هزار و 241 متقاضی خسارت دیده به بانک های عامل معرفی شدند که از این تعداد 922 متقاضی موفق به عقد قرارداد با بانک ها شده اند.

 

وی تصریح کرد: کمک های بلاعوض با نهایت دقت و سرعت در حال پرداخت است و تا کنون 9 میلیارد و 175 میلیون تومان کمک بلاعوض به 2 هزار و 518 سیل زده استان پرداخت شده است.

 

زمانی نژاد خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تعمیرات 813 واحد مسکونی نیز آغاز و تا کنون 11 واحد اتمام یافته است.

 

وی اظهارداشت: بنیاد مسکن استان تا کنون 259 واحد مسکونی را آواربرداری، 350 واحد پی کنی، 22 واحد اجرای فونداسیون، 10 واحد اجرای ستون، 5 واحد اجرای سقف و 3 واحد را به بهره برداری رسانده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از سیل زدگان استان خواست: تا با پیگیری مجدانه خود و استفاده از تسهیلات و کمکهای بلاعوض بنیاد نسبت به بازسازی واحد مسکونی خود اقدام کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس معامله قرن فلسطین خبرگزاری شبستان قدس بیرجند ماه رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس سیل گلستان مدیرکل بنیاد مسکن گلستان کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر