Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، رضا حسینی در سمینار فعالین اقتصادی سلماس اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند نسبت به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند و درحال حاضر با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و سنگ اندازی از طرف دشمن ادامه دارد.

وی ادامه داد: فضای کسب و کار برای تولید فراهم شود چراکه این امر در شرایط فعلی کشور ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی افزود: سلماس با داشتن ویژگی‌های متعدد در موضوعات کشاورزی و معادن فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری دارد.

حسینی گفت: مردم سلماس جز باهوش‌ترین‌ها بوده و معمولا در حوزه‌های تخصصی و مدیریتی مختلفی حضور فعال و تاثیرگذاری دارند.

وی با اشاره به اینکه همایش فرصت های سرمایه گذاری استان آذربایجان غربی در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: در همایش پروژه سرمایه گذاری شهرستان های استان معرفی خواهد شد.

در ادامه جلسه مرتضی اصغری فرماندار سلماس با تشریح پتانسیل و ظرفیت های سرمایه گذاری گفت: سلماس به عنوان امن ترین شهرستان در سطح استان آماده پذیرای سرمایه گذاران محترم می باشد.

اصغری گفت : شهرستان سلماس با دارا بودن مرز کوزه رش، منطقه ویژه اقتصادی سلماس ( تنها منطقه مصوب در سطح استان)، حوزه کشاورزی و دامپروری و با توجه به نزدیکی به فرودگاه های خوی و ارومیه، راه آهن و مناطق آزاد ماکو و ارس و ۲ مرکز استان شامل تبریز و ارومیه، می تواند به یکی از مناطق استراتژیک اقتصادی کشور تبدیل شود.

گفتنی است در این مراسم فعالین اقتصادی شهرستان مسایل و مشکلات خود را مطرح و توسط معاون استاندار راهنمایی و دستور مساعدت برای رفع موانع تولید را صادر کردند.

 

خبرنگار: علی غیور

عکاس: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی اقتصاد کشور جنگ کسب و کار معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی
  • استان یزد، غرفه برتر نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه