Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، پیام خانلرخانی، سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در تیرماه برگزار می‌شود و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم عنوان قهرمانی سال گذشته خود را در این دوره از رقابت‌ها تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه پاراتکواندو در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد اعزام تیم ملی در مسابقات مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است. رقابت‌های قهرمانی آسیا از نظر امتیازی G4 است بنابراین فرصت مناسبی برای تیم ما محسوب می‌شود تا با عملکرد موفق بتوانیم امتیازات لازم را برای ارتقا رنکینگ ملی پوشان جمع آوری کنیم.

خانلرخانی اظهار داشت: رقابت‌های پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک تنها در دو کلاس‌بندی پزشکی برگزار می‌شود و بر همین اساس ۳ ملی پوش ما شانس کسب سهمیه را دارند. البته ما کار سختی برای قطعی شدن کسب سهمیه داریم چرا که هر رویدادی دارای امتیاز است و حفظ و ارتقا رنکینگ کار ساده‌ای نیست و باید در مسابقات مختلف حضور موفق داشت.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ایران تصریح کرد: ۴ نفر اول هر وزن، در رنکینگ جهانی به طور مستقیم سهمیه پارالمپیک را به دست می‌آورند و با توجه به رده مهدی پور رهنما شانس ما در این کلاس برای کسب سهمیه بالا است اما در دو وزن دیگر کار ما سخت‌تر است چرا که باید اصغر عزیزی و سجاد جوانبخت را در جمع ۴ نفر برتر قرار دهیم تا بتوانند سهمیه را به دست آورند.

وی در خصوص رقابت‌های قهرمانی کشور خاطرنشان ساخت: در این دوره از مسابقات حضور ملی پوشان و مدال آوران رویدادهای بین المللی را معاف کردیم تا سایر ورزشکاران را بهتر ارزیابی کنیم و فرصت بیشتری در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

خانلرخانی عنوان کرد: خوشبختانه توانستیم برای اولین بار مسابقات قهرمانی کشور را در رده پایه نیز برگزار کنیم تا با شناسایی استعدادها پشتوانه سازی برای تیم ملی را آغاز کنیم چرا که هنوز در رده پایه رویداد بین المللی وجود ندارد اما ما با برگزاری این مسابقات سعی کردیم ارزیابی از رده نونهالان و نوجوانان داشته باشیم تا نفرت برتر آن‌ها را زیر نظر بگیریم تا در آینده در رده بزرگسالان از آن‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: در حال حاضر ملی پوشان برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند و امیدوارم که بتوانیم علاوه بر ایستادن روی سکوی قهرمانی امتیاز لازم برای ارتقا رنکینگ ملی پوشان را هم بدست آوریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون جانبازان و معلولین تیم ملی پاراتکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا