Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:53:45 GMT

درخواست ذوب‌آهن از منصوریان: برنامه ات را بده

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۳۰۳۲

درخواست ذوب‌آهن از منصوریان: برنامه ات را بده

مدیران باشگاه ذوب آهن از علیرضا منصوریان خواسته اند تا برنامه اش برای فصل آینده را ارائه دهد.

به گزارش "ورزش‌سه"، ذوب آهن اصفهان که در نیم فصل اول لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده بود، با حضور علیرضا منصوریان شرایط مطلوبی پیدا کرد و نه تنها در لیگ برتر خودش را به نیمه بالای جدول رده بندی رساند که در لیگ قهرمانان آسیا نیز جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی بحث اصلی درباره ذوب آهن به ماندن یا نماندن علیرضا منصوریان برمی گردد. سرمربی موفق ذوبی ها که برای ماندگاری در تیم سبزپوش اصفهانی اعلام آمادگی کرده باید در جلسه هیات مدیره باشگاه درباره اش تصمیم گیری شود.


مدیران ذوب آهن از منصوریان خواسته اند تا برنامه اش برای فصل آینده را به آنها ارائه دهند تا با بررسی برنامه هایش درباره این مربی تصمیم گیری شود. البته با توجه به نتایجی که منصوریان با ذوب آهن گرفت، شانس ماندن او در این تیم زیاد است و احتمالا باید شاهد تمدید منصوریان با ذوب آهن باشیم.


ذوب آهن اگرچه احتمالا چند مهره کلیدی اش را در نقل و انتقالات از دست می دهد، اما برخی ستاره هایش نیز برمی گردند و قطعا مسئولان باشگاه باید تیم قدرتمندی را برای فصل ببندند تا در لیگ قهرمانان نیز نتایج مطلوبی کسب کنند.

علیرضا منصوریان (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان طلایی شد

 شهربانو منصوریان به مدال طلای رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شهربانو منصوریان: از انتخابات مجلس انصراف دادم افسانه سه خواهر مبارز در لیگ ووشو!

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • واکنش پیمان یوسفی به ماجرای دلخوری علیرضا دبیر
  • رستگاری به افق فلسطین
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • نظارت بر ٣ هزار و ١٨٦ درخواست انتقال پسماند صنعتی و ویژه در کشور