Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-06@16:28:54 GMT

صهیونیست تا آخرین نفس دشمن ما خواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۳۰۹۲

دبیر کل حرکت اسلامی بحرین گفت: با وجود تمام عادی‌سازی‎هایی که در منطقه برای رژیم صهیونیستی دنبال می‎شود صهیونیست تا آخرین‌نفس دشمن ما باقی خواهد ماند.به گزارش بلاغ،شیخ عبدالله صالح شامگاه جمعه در همایش بین‌المللی مقاومت اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان اظهار کرد: مردم انقلاب اسلامی توانستند در 40 سال راه امام خمینی (ره) را حفظ کنند و مسیر انقلاب اسلامی را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  من از سرزمین بحرین آمدم که متأسفانه نیروهای استعماری، صهیونیستی و حامیان آنان در این روزها در این کشور گردهم آمدند و حرکتی که این افراد انجام می‌دهند ما را یاد محاصره مسلمانان در مکه در دوران پیامبر مکرم اسلام  می‎اندازد.

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین  تأکید کرد: در آن زمان مشرکین گردهم آمدند تا مانع گسترش نور هدایت و اسلام شوند و امروز مشرکان گرد هم آمدند و می‎خواهند مانند جنگ احزاب عمل کنند.

صالح متذکر شد: امروز  همه نیروهای مشرکین علیه یمن و فلسطین و در همه مکان‌هایی که صدای عزت و کرامت می‎رسد جمع شدند چراکه می‌خواهند اهداف پلید استعماری خود را دنبال کنند و به نتیجه برسانند.

وی افزود: این مساله ما را یاد رسول اکرم (ص)  می‌اندازد که به خاندان یاسر گفت صبر کنید که موعدِ شما در بهشت خواهد بود و ما را به یاد پیامبر(ص) می‌اندازند که با آمدن ایشان پیروزی نیز به وجود آمد و با شعار« لا اله الا الله»  پیروزی را محقق کرد.

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین تأکید کرد: اگر در گذشته پیروزی محقق شد امروز با وجود همه رنج‌ها موفقیت‎ها شکل خواهد گرفت و پیروزی مقاومت نهایی خواهد بود.

صالح افزود: دشمنان دیروز همان دشمنان امروز هستند دشمنان ما صهیونیست‌ها هستند و دشمنی‌ آنها پایانی ندارند و دوستان ما تغییر نخواهند کرد و مثل جمهوری اسلامی ایران باقی خواهد ماند.

وی گفت: ما هرگز دوستان و دشمنانمان را باهم عوض نمی‌کنیم و دوستان ما دوست و دشمنان ما دشمن خواهند بود و با وجود تمام عادی‌سازی‎هایی که در منطقه برای رژیم صهیونیستی دنبال می‎شود  صهیونیست تا آخرین نفس دشمن ما باقی خواهد ماند.

دبیرکل حرکت اسلامی بحرین  متذکر شد: در روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان منتظر پیروزی الهی و ظهور امام زمان (عج) هستیم تا بتوانیم در قدس نماز بخوانیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • مقاومت بحرین از حمله دوم به بندر ایلات اشغالی خبر داد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت بحرین به سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟