Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ورزش شهرداری تهران، ماده ۸ قانون حمایت از معلولین در بخش ورزشی را اجرایی کرده است. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ رشته های ورزشی نظرات - اخبار رشته های ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان در راستای اجرای ماده 8 قانون حمایت از معلولان، طی گزارشی اقدامات انجام شده در حوزه تربیت بدنی برای جانبازان و معلولان را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است: خدمات ارائه شده‌ی ورزشی برای جانبازان و معلولان تهرانی در سرفصل‌های مختلفی طراحی و اجرایی شده است. ایجاد و بهره برداری از بزرگترین مجموعه‌ ورزشی ویژه جانبازان و معلولین در خاورمیانه (مجموعه ورزشی حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام)، ارائه خدمات آموزشی-تفریحی در مجموعه‌های ورزشی و برگزاری پارالمپیاد محلات شهر تهران در دو بخش آقایان و بانوان از جمله برنامه‌های این سازمان برای اقشار یاد شده است.

این گزارش به برنامه های برگزار شده در ماه مبارک رمضان سال جاری نیز اشاره کرده است. بر این اساس، در بخش بانوان؛ برگزاری رقابت‌های ورزشی پارالمپیاد با حضور 1000 شرکت کننده در 7 رشته انفرادی ویلچررانی، تیراندازی با سلاح، شطرنج، پارتیله، شنا، تنیس روزی میز و بوچیا انجام پذیرفته است.در این بخش همچنین، برگزاری رقابت‌های ورزشی اقشار و گروه‌های خاص( بیماران اعصاب و روان و سندروم دان) و برپایی ایستگاه‌های تندرستی ویژه افراد دارای معلولیت در 16 منطقه از جمله اقدامات برای جانبازان و معلولان تهرانی ذکر شده است.

این گزارش می افزاید: در بخش آقایان، رقابت‌های ورزشی پارالمپیاد با حضور 2000 شرکت کننده در رشته‌های تیراندازی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال روی میز، پرتاب پنالتی، بسکتبال و گلبال برگزار شد. همچنین برگزاری رقابت‌های ویژه معلولین سندروم داون و مسابقات ویژه جانبازان نخاعی ( 70 درصد ویلچری) در رشته‌های تنیس روی میز، دارت، فوتبال روی میز، پرتاب پنالتی ،بسکتبال و تیراندازی نیز در ماه صیام، انجام پذیرفت.

در بخش‌هایی از این گزارش به برخی خدمات ارائه شده به خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و معلولین در سال 97 مبنی بر استفاده رایگان و یا تخفیف‌های 50 تا 90 درصدی و بهره مندی 251 هزار و 162 نفری از این خدمات اشاره شده است.

در بخش پایانی این گزارش نیز پیشنهاداتی در راستای اجرای ماده 8 قانون حمایت از حقوق معلولین گنجانده شده که از آن جمله می‌توان به استفاده  حداکثری از مجموعه‌های ورزشی ویژه جانبازان و معلولین و افزایش سقف تخفیف‌ها با شیب 15 درصدی تا پایان سال 98، اشاره کرد.

ضرورت اجرای قانون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان 70 درصد


انتهای پیام/

R1434/P/S33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش جانبازان و معلولین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش جانبازان و معلولین ورزش جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به  باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران هیچ قصدی برای باشگاه‌داری ندارد
  • واکنش شهرداری تهران به حمایت از باشگاه پرسپولیس
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است