Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در مراسم اهداي جوايز تريلر طلايي که در لس‌آنجلس برگزار شد، «جان ويک 3» موفق به کسب جايزه اصلي شد.
به گزارش آريا و به نقل از ورايتي، شرکت‌هاي اي‌وي اسکواد و لاينزگيت توانستند به خاطر تريلر فيلم «جان ويک: قسمت سوم» در بيستمين جوايز سالانه تريلر طلايي جايزه بهترين تريلر را از آن خود کنند.
اين جوايز ديروز در اِيس هتل لس‌آنجلس در مراسمي اهدا شدند که بيش از هزار شرکت‌کننده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روي هم رفته 17 جايزه به صورت زنده اهدا شد و 90 جايزه ديگر هم اعلام شد.
قسمت سوم مجموعه «جان ويک» با نقش‌آفريني کيانو ريوز توانست علاوه بر جايزه بهترين تريلر، جايزه بهترين تريلر اکشن و بهترين تريلر بلاک‌باستر تابستان 2019 را نيز از آن خود کند.
فيلم «ستاره‌اي متولد مي‌شود» جايزه بهترين تريلر درام، بهترين رومنس و بهترين موسيقي تلويزيوني را از آن خود کرد. فيلم «رُما» هم چهار جايزه از جمله جايزه اوريجينال‌ترين تريلر را از آن خود کرد.
در بخش بهترين تريلر انيميشن و خانوادگي، فيلم «داستان اسباب‌بازي‌ها 4» موفق به کسب جايزه اصلي شد. جايزه بهترين تريلر کمدي به «لانگ شات» رسيد و بهترين تريلر مستند متعلق به فيلم «فري سولو» بود.
نت‌فليکس با 16 جايزه بيشترين تعداد جوايز را از آن خود کرد و بعد از آن برادران وارنر با 14 جايزه و ديزني با 11 جايزه قرار گرفتند.
مارلون وايانز بازيگر، کمدين، فيلمنامه‌نويس و تهيه‌کننده 46 ساله آمريکايي مسئوليت اجراي مراسم را بر عهده داشت. از جمله افرادي که روي صحنه رفتند تا برندگان جوايز را معرفي کنند مي‌توان به گارسل بوويس از فيلم «اسپايدرمن: بازگشت به خانه»، جکي کروز از سريال «نارنجي سياه جديد است»، افيون کراکت از «50 طيف مشکي»، جيسون اومارا از سريال «مرد داخل قلعه مرتفع»، شارلوت مک‌کيني از فيلم «بي‌واچ» و پل درگارابديان تهيه‌کننده شرکت کام‌اسکور اشاره کرد.
فيلم «پلنگ سياه» که در باکس‌آفيس بسيار موفق ظاهر شده بود در نوزدهمين جوايز سالانه «تريلر طلايي» که سال پيش برگزار شد جايزه اصلي را از آن خود کرد.
جوايز تريلر طلايي هر سال در 108 دسته‌بندي مختلف اهدا مي‌شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جان ويک 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهدیه السادات حسینی مطلق، دبیر رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت به در پیش بودن هفته جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: این رویداد در هفت بخش خانواده، رسانه، نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، دستگاه‌های اجرایی و مدیران برگزار می‌شود. 
 
وی با بیان اینکه دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت به صورت همزمان، اما مجزا در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود، افزود: متقاضیان برای شرکت در سطح ملی این رویداد تا دهم اردیبهشت ماه فرصت دارند به وبگاه jamjeyat.ir مراجعه و ثبت نام کنند. 
 
مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد با بیان اینکه شرکت همزمان در هر دو سطح ملی و استانی امکان پذیر است، ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در رویداد استانی جایزه جوانی جمعیت تا ۱۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به وبگاه دفتر امور زنان و خانواده به آدرس «http://Banovan.ostanyazd.ir» و کانال حسنه ماندگار در پیام رسان ایتا به آدرس «hasaneh_mandegar» نسبت به دریافت فرم و ارسال مستندات در وبگاه اقدام کنند. 
 
دبیر رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در استان یزد افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رویداد می‌توانند با شماره تماس ۰۳۵۳۱۱۱۲۲۱۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت در یزد برگزار می‌شود
  • دومین رویداد جایزه ملی و استانی جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت