Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  قبر‌های یک‌طبقه و چندطبقه در بهشت‌زهرا (س) چند میلیونی خرید و فروش می‌شوند. البته چندی پیش اعلام شد که بهشت زهرا (س) برای حدود سه سال دیگر جا برای دفن اموات دارد و باید برای مکان‌یابی جدید فکر اساسی کرد.

دفن اموات در آرامستان‌های داخل شهر شرایط ویژه‌ای دارد چراکه فضا اندک است و در این مکان‌ها باید پول بیشتری پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس اگر متوفی را بخواهند در آرامستان‌های داخل شهر دفن کنند، باید قیمت‌های ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی و حتی بالاتر پرداخت کنند. امامزاده‌ها و زیارتگاه‌های داخل شهر در اختیار سازمان اوقاف قرار دارد و در این خصوص با روابط عمومی این سازمان ارتباط گرفتیم، اما پاسخی دریافت نکردیم.

بار‌ها مسئولان بهشت‌زهرا (س) خطاب به شهروندان اعلام کرده‌اند با فراهم‌کردن امکانات و ارائه خدمات، دغدغه رفتگان خود را نداشته باشند. گویا در عمل باید علاوه بر مصیبت مرگ عزیزان، مسائل و مشکلات مالی هم به مشکلات موجود اضافه کرد. در این خصوص هزینه انتقال متوفی به محل دفن مشکل جدیدی شده است. دریافت کرایه‌ها چند ۱۰۰ هزار تومانی برای مسیر‌های نه زیاد طولانی و حتی دریافت چند میلیونی برای انتقال متوفی به سایر استان‌ها بر این چالش افزوده است.

در این مورد فردی با مراجعه به روزنامه و با ارائه فیش پرداختی، عنوان کرد که برای انتقال متوفی خود از بیمارستان میلاد به بهشت سکینه کرج، آمبولانس هزینه‌ای بیش از نیم میلیون تومان از وی دریافت کرده است. به گفته این فرد، اعتراض به قیمت دریافتی از سوی آمبولانس جسدبر به جایی نرسید و اعلام کردند که اگر پول ندهید جسد را حمل و جابه‌جا نمی‌کنیم! جالب اینکه بستگان متوفی هم حق انتقال جسد را ندارند و متوفی صرفاً باید توسط آمبولانس‌های بهشت‌زهرا (س) جابه‌جا شود و برای این جابه‌جایی هم باید هزینه گزاف پرداخت کرد.

پرس‌وجوی خبرنگار ما برای دریافت پاسخ در خصوص نرخ هزینه‌های آمبولانس‌های حمل جسد از بهشت‌زهرا (س) هم به جایی نرسید. ظاهراً حمل جسد در داخل شهر تهران به صورت انحصاری برعهده آمبولانس‌های جسدبر تحت پوشش سازمان بهشت زهرا (س) است و قیمت‌ها و هزینه‌ها نیز توسط این سازمان نرخ‌گذاری شده است. حمل جسد از سوی این آمبولانس‌ها با مجوز سازمان بهشت زهرا (س) انجام و قیمت‌ها هم براساس مسافت و خدمات ارائه‌شده تعیین می‌شود.

منبع:جوان

انتهای پیام/

کرایه نیم میلیون تومانی برای حمل جسد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها قیمت قبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس در سال گذشته
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • بهشت اردیبهشت اصفهان