Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اعلام این خبر گفت:   این رقابت ها با شرکت درمجموع( دختران وپسران ) 320 نفر دونده در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

وی در حاشیه برگزاری این رقابت ها، ماه مبارک رمضان را ماه(رحمت و برکت )را به همه تبریک گفت وسپس از مربیان این ورزشکاران یک تشکر ویژه داشت.

 مرادی  درادامه از حضورباشکوه ،،پیشکسوتان،مسئول، مربیان،داوران و ورزشکاران دررشته دو دوومیدانی استان البرز در راهپیمایی روزجهانی قدس تقدیر کرد وازکلیه شرکت کنندگان و اولیا و مخصوصا" از برگزار کنندگان وداوران بانوان و نایب رئیس هیات دوومیدانی استان البرز که برای برگزاری مسابقه دختران زحمت فراوان کشیدند یک تشکر ویژه داشت و گفت: مسابقات رکوردگیری انتخابی « جوانان و بزرگسالان »بانوان اقایان نیز درنوزدهم و بیستم ماه خرداد برگزار میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی ومدال که از طرف هیأت دوومیدانی تهیه شده بود توسط مسئولین و خانواده ورزشکاران حاضر اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان البرز انقلاب خانواده دوومیدانی رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد