Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: تعیین سقف اجاره‌بها هیچ وقت مطرح نبوده و نظم‌بخشی به سیستم اجاره‌بها مورد توجه ما است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مورد تعیین سقف اجاره بها، گفت: تعیین سقف اجاره بها هیچ وقت در وزارت راه و شهرسازی مطرح نبوده است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه توجه به نظم‌بخشی به سیستم اجاره‌بها مورد توجه ما است، افزود: اهتمام راه و شهرسازی برای اجرای ماده ۲ قانون ساماندهی زمین و مسکن است که در اجرای این قانون یک آیین‌نامه اجرایی وجود دارد که بر اساس ماده ۲ آن در راستای ساماندهی ایجاد بنگاه‌های اجاره‌داری مطرح شده که در قالب یک چارچوب و حرکتی نظام‌مند و ضابطه‌مند این فعالیت‌ها صورت گیرد تا مردم به ویژه در فصل نقل و انتقالات دچار بورس‌بازی و شرایط لجام گسیخته نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسلامی ادامه داد: بنابراین نظم بخشی به سیستم اجاره بها را در دستور کار داریم که به محض ابلاغ شیوه‌نامه‌های آن به استان‌ها فراخوان برگزار می‌کنیم و طبق قانون آمادگی لازم برای عرضه زمین و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به کسانی که می‌خواهند این بنگاه‌ها را داشته باشند را داریم.
وی افزود: این بنگاه‌ها دارای واحد‌های مسکونی اجاره‌ای هستند و مالکانی که واحد‌های مسکونی خود را اجاره می‌دهند به آن‌ها مراجعه می‌کنند و این کمک می‌کند که مالک و مستاجر با جریان شناخته شده حقوقی مواجه شده و بر اساس روالی طبیعی و عادی معاملات خود را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی محمد اسلامی اجاره بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم

نخست‌وزیر یونان گفت آتن نمی‌تواند سیستم‌های دفاع هوایی مانند پاتریوت‌ یا اس-۳۰۰ را به اوکراین ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، در پاسخ به فشار اتحادیه اروپا و ناتو برای افزایش کمک‌های نظامی به کی‌یف، کریاکوس میتسوتاکیس، نخست‌وزیر یونان اعلام کرد این کشور نمی‌تواند سیستم‌های دفاعی پاتریوت یا اس-۳۰۰ به اوکراین بدهد.

به نقل از بیزینس اینسایدر، با تشدید حملات هوایی روسیه به اوکراین، دولت‌های اتحادیه اروپا تحت‌فشار هستند تا سیستم‌های حفاظتی بیشتری برای کی‌یف فراهم کنند، به‌ویژه کشورهایی مانند یونان و اسپانیا که چنین سیستم‌هایی را در اختیار دارند.

میتسوتاکیس در مصاحبه‌ای عنوان کرد: یونان اس-۳۰۰ یا پاتریوت را به اوکراین نخواهد فرستاد. این سؤال از ما پرسیده شد و ما توضیح دادیم که چرا نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وزرای اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام کردند در حال بررسی فوری راه‌هایی برای ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما قول مشخصی درباره سامانه‌های پاتریوت ندادند.

باتوجه‌به تنش‌ها با ترکیه، دفاع یک موضوع بسیار حساس برای آتن است. یونان درگذشته هزاران راکت، مواد انفجاری قوی، مهمات و راکت‌های ضدتانک به اوکراین ارسال کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار نفر عضو شورا در کشور وجود دارد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن