Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: من مقابل ورزشکارسالاری و مربی‌سالاری می‌ایستم و هر کسی که بتواند در چارچوب مقررات فدراسیون فعالیت کند در خدمتش خواهیم بود.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه گفته می‌شود برخی از ملی‌پوشان تیم ملی روئینگ نسبت به عملکرد سرمربی این تیم انتقاداتی دارند، اظهار داشت: از زمانی که من ریاست فدراسیون قایقرانی را بر عهده گرفتم، تلاش کردم نظم و انضباط را در این فدراسیون نهادینه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختلاف بین بعضی از بانوان ملی‌پوش روئینگ با سرمربی این تیم هم واقعیت دارد اما تا الان نکته منفی از سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان ندیده‌ام که بخواهم او را برکنار کنم.

وی ادامه داد: آن چیزی که مسلم است من مقابل ورزشکارسالاری و مربی‌سالاری می‌ایستم و هر کسی که بتواند در چارچوب مقررات فدراسیون فعالیت کند در خدمتش خواهیم بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه قایقرانی ایران چند سهمیه در المپیک توکیو خواهد داشت، تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم چند سهمیه می‌گیریم. باید منتظر تست نهایی ملی پوشان باشیم اما ما به کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم.

سهرابیان درباره اینکه رشته قایقرانی بادبانی هیچ ساختاری در فدراسیون ندارد، تصریح کرد: در بادبانی نیاز به زیرساخت‌های مناسب داریم تا فعالیت در این رشته را از حالت گلخانه‌ای خارج کنیم. طی تفاهمی که با نیروی دریایی ارتش داشتیم قرار بر این شد که در زمینه سخت‌افزاری به ما کمک کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از مربیان ملی به دنبال درآمدزایی و استفاده شخصی از امکانات فدراسیون بودند، گفت: من کاری به گذشته ندارم و در حال حاضر همه فعالیت مربیان در تیم‌های ملی متمرکز شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ورزشکارسالاری روئینگ ایران میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند