Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@19:55:37 GMT

علت حمله به مدیرآموزش و پرورش مانه و سملقان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۱۸۲

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: انگیزه حمله و سوء قصد به مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان شخصی بوده است.

به گزارش «تابناک» سردار علیرضا مظاهری در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: دو نفر که در سوء قصد و ضربه به مدیر آموزش و پرورش مانه و سملقان مشارکت داشتند دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات لازم و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی چند نفر مظنون را دستگیر کردند افزود: ۲ نفر از مظنونان، که از عوامل اصلی این سوء قصد بودند و دلایل و مدارک لازم نیز در این رابطه وجود داشت توسط پلیس دستگیر شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مظاهری تاکید کرد: پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد تا امنیت و آرامش شهروندان مختل شود و با افرادی که بخواهند این امنیت و آرامش را خدشه دار کنند با قدرت برخورد خواهد کرد.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۳ پنجشنبه شب چند نفر ناشناس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان را در مقابل منزل وی با ضربات متعدد چاقو زخمی و بلافاصله از محل متواری شدند.

بهمن صفرپور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان توسط عوامل امدادی ابتدا به بیماستان پورسینای آشخانه منتقل و از آنجا به بیمارستان امام علی (ع) بجنورد منتقل شد.

اکنون حال عمومی این مسئول شهرستانی مساعد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک مانه و سملقان آموزش و پرورش محمد علی نجفی معامله قرن روز قدس حماس اجلاس مکه بیت المقدس کارت سوخت شورای همکاری خلیج فارس غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: به دنبال اطلاع کارآگاهان بخش مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان کنگان از فعالیت فردی با هویت معلوم در ارتکاب سریالی جرم کلاهبرداری با شیوه و روش فروش زمین‌های دولتی با دادن وعده پیگیری و صدور سند ثبتی در بازه شش ماهه به افراد لذا پس از جمع آوری ادله و مدارک مورد نیاز با همکاری مرجع قضائی و صدور مجوزهای لازم مخفیگاه متهم مورد نظر شناسایی و در یک عملیات هدفمند دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات انجام شده به ارتکاب چهار فقره کلاهبرداری با این شیوه با ارزش ۶۰ میلیارد ریال اقرار و پس از تکمیل مراحل تحقیق با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

وی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع این جرایم صحیح و منطقی آن است هر گونه معامله و خرید و فروش املاک باید با انجام تشریفات و فرآیند قانونی از جمله استعلام از دستگاه‌ها و مرجع صدور سند و از طریق دفاتر ثبت اسناد و رعایت ضوابط قانونی صورت گیرد.

وی یادآور شد: شهروندان هر گونه اطلاعات پیرامون فعالیت جاعلان و کلاهبرداران را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس برای بررسی و پیگیری قانونی اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: پلیس آگاهی استان با افتخار و حسب شرح وظیفه قانونی مأموریت مقابله با جرایم جعل و کلاهبرداری در فضای حقیقی در سطح استان را با جدیت تمام دنبال خواهد کرد.

کد خبر 6097659

دیگر خبرها

  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • برد 6 بر صفر النصر در شب درخشان اسطوره
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • پویش این خنده را فراموش نخواهیم کرد برگزار می‌شود