Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@16:40:06 GMT

◄ رانندگان اتوبوس به روشن کردن کولر ملزم شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۲۵۹

◄ رانندگان اتوبوس به روشن کردن کولر ملزم شدند

تین‌نیوز | 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: رانندگان شرکت واحد موظف‌اند کولر اتوبوس خود را روشن کنند البته این در حالی است که اتوبوس‌های فاقد کولر چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شوند.

پیمان سنندجی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، اظهارداشت: همه اتوبوس‌های شهری پایتخت دارای سیستم سرمایشی و یا کولر نیستند و این اتوبوس‌ها که حدود ۶۰۰ مورد است به صورت چرخشی در خطوط مختلف استفاده می‌شود و فقط برای خطوط جنوبی تهران استفاده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه البته همه اتوبوس‌های تندرو دارای کولر است، افزود: با توجه به آغاز فصل گرما رانندگان شرکت واحد موظف و ملزم شده‌اند در اتوبوس‌های کولردار، کولر اتوبوس خود را روشن کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: با ورود اتوبوس‌های جدید دارای کولر، اتوبوس‌های بدون کولر در سایر خطوط از چرخه خدمت رسانی خارج می‌شوند.

سنندجی به نقل از فارس، با بیان اینکه قرارداد 117 دستگاه مینی‌بوس جدید منعقد شده و تلاش می‌کنیم تا آبان این تعداد را به چرخه حمل و نقل این مینی‌بوس‌ها را اضافه کنیم، گفت: همچنین پیگیر خرید اتوبوس‌های جدید برای پایتخت هستیم.

وی در پایان گفت: مسافران تخلفات رانندگان اتوبوس را در زمینه‌های مختلف می‌توانند از طریق شماره ۱۸۸۸ به شرکت اتوبوسرانی و مدیران این شرکت اعلام کنند.

این خبر در حالی منتشر شده است که، به دلیل افزایش نرخ کارهای فنی، این روزها کمتر خودرویی تا ناگزیر نباشد به تعمیرگاه مراجعه نخواهد کرد. لذا ضروری به نظر می‌رسد به منظور راه‌اندازی کولر اتوبوس‌ها به ویژه در بخش خصوصی، باید همراه مالی با دارندگان این اتوبوس‌ها صورت بگیرد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا

آقای واحد سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک گروه سرود در بخش آزاد به سرپرستی زهرا شفیعی با سرود خوشا غریاز دهکرد و گروه کانونی به سرپرستی پریسا اردشیری با سرود عهد و پیمان به جشنواره سرود نغمه‌های روشن فردا راه یافتند.

وی افزود: این دو گروه سرود در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

برگزاری اختتامیه جشنواره سرود بسیج در چهارمحال و بختیاری

واحد اضافه کرد: این دو گروه با ۱۴گروه دیگر تابستان امسال به رقابت خواهند پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • گره اندر گره
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است / قرارداد با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • تمامی استخدام‌های شرکت واحد اتوبوسرانی مربوط به پیش از سال ۸۵ است/قرارداد اتوبوسرانی با ۱۶ شرکت خصوصی+فیلم
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است