Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@02:40:12 GMT

باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۶۷۹

باند جعل اسناد و پلاک خودرو در قم منهدم شد

فرمانده انتظامی قم از دستگیری باند جعل اسناد و پلاک خودرو در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۹ نفر دستگیر شدند. باند جعل اسناد

سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه در گفت وگویوی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ پردیسان قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی مزدا ۳ مشکوک و آن را متوقف می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودروی موصوف بلافاصله پس از مشاهده ماموران از خودرو پیاده شده و به داخل منزلی در همان حوالی وارد می شود.

**کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قم

وی در ادامه همچنین از کشف یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در شهر قم خبر داد و گفت: با دریافت خبری مبنی بر بارگیری ۲ دستگاه خودرو توسط چند نفر به صورت مشکوک، بلافاصله ماموران انتظامی وارد عمل شده و در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند ۶ نفر در حال بارگیری کالا به داخل ۲ دستگاه خورو وانت نیسان و پژو هستند که با بررسی کالاها و عدم ارائه مدارک از سوی متهمان، قاچاق بودن کالاها محرز شد.

قم

فرمانده انتظامی قم ادامه داد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و یک تن مغز فندق خارجی با برند کشور ترکیه و ۲ هزار عدد لنت ترمز موتورسیکلت NS به ارزش تقریبی یگ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین ۳۱ گرم تریاک کشف شد

**کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز در گفت وگویی از از کشف حدود ۵ کیلوگرم هرویین در شهر قم خبر داد.

سرهنگ" مرادحسین جعفریان" اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با عوامل اصلی خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران کلانتری ۲۰ فاطمی از فعالیت یک نفر در امر نگهداری و خرده فروشی مواد مخدر از نوع هرویین مطلع می شوند.

وی افزود: ماموران این کلانتری با حصول اطمینان از صحت خبر، متهم را دستگیر و با اخذ دستور قضائی از منزل وی بازرسی کردند که در نتیجه حدود ۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هرویین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم از شهروندان درخواست کرد تا ضمن همکاری و همیاری در صورت مشاهده فروش و توزیع مواد مخدر و ارتکاب هر گونه تخلف، موارد را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز