Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:19:46 GMT

حفظ سلامتی در ماه رمضان با گوشی HUAWEI P۳۰ Pro

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۶۹۵

حفظ سلامتی در ماه رمضان با گوشی HUAWEI P۳۰ Pro

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از ابزارهای پوشیدنی گرفته تا اپلیکیشن‌های مختلف گوشی، به ما کمک می‌کنند تا به اطلاعاتی از بدن و وضعیت پیشرفت سلامتی خود دست یابیم. بدیهی است که برای قرار گرفتن در اوج سلامتی لازم است تا ابزارهای درستی در اختیار داشته باشیم. در این ماه رمضان، گوشی پرچمدار Huawei P۳۰ Pro به شما کمک می‌کند تا با دو راه‌حل به این هدف دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقراری ارتباط با تردمیل

اگر در ماه رمضان قصد دارید از تردمیل استفاده کنید، راه جدیدی وجود دارد تا اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خود بر روی تردمیل (شامل مسافت طی شده، زمان فعالیت، سرعت و کالری مصرف شده) را مشاهده کنید. گوشی Huawei P۳۰ Pro هم‌اکنون می‌تواند با تردمیل‌های هوشمند، همگام‌سازی شده و اطلاعات آنی فعالیت‌های شما را بر روی گوشی نمایش دهد (این قابلیت برای هر دو گوشی P۳۰ و P۳۰ Pro در دسترس است). حتی این امکان نیز وجود دارد تا این اطلاعات را با ابزارهای پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند خود به اشتراک بگذارید.

این قابلیت توسط بسیاری از تردمیل‌ها از برندهای مطرح Johnson Health Tech، Precor، Life Fitness، CORE Health & Fitness (شامل Star Trac وStairMaster وSchwin) و… پشتیبانی می‌شود.

سلامتی و سبک زندگی دیجیتال

گوشی Huawei P۳۰ Pro این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید ضربان قلب خود را از طریق اپلیکیشن Huawei Health پایش کنید. همچنین چنانچه قصد دارید به فعالیت‌های ورزشی مختلف مثل پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید، این اپلیکیشن تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد. این برنامه تعداد گام‌های شما و کالری سوزانده شده را نیز محاسبه می‌کند. همچنین این امکان فراهم شده است تا بتوانید برای دویدن، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری تایمر تعیین کنید و از برنامه‌های تمرینی برای فعالیت‌های سنگین‌تر (۵ کیلومتر، ۱۰ کیلومتر یا ماراتن ۲۶ مایلی) بهره ببرید.

Huawei P۳۰ Pro به شما کمک می‌کند تا سبک زندگی دیجیتال متعادلی را تجربه کنید. این گوشی قابلیت‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد تا زمان استفاده از گوشی را محدود کنید یا حتی در ساعات قبل از خواب، صفحه نمایش را به صورت سیاه‌وسفید درآورید. همچنین می‌توانید با استفاده از این گوشی، ساعات بازی را محدود کرده و به زمان‌های خاصی منتقل کنید.

پرچمدار هواوی از یک باتری پرظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که تمام روز را در کنار شما خواهد بود و حتی می‌تواند تنها در ۳۰ دقیقه تا هفتاد درصد شارژ شود. همچنین شما با استفاده از قابلیت Wireless Reverse Charge (شارژ معکوس وایرلس) می‌توانید دستگاه‌هایی را که از Qi Wireless Charging پشتیبانی می‌کنند، شارژ کنید.

گوشی Huawei P۳۰ Pro فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی را در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از کمبود فضا، عکس‌ها، ویدئوها و اطلاعات مربوط به پایش سلامتی خود را ذخیره و نگهداری کنید. وجود ۸ گیگابایت رم نیز این گوشی را به دستگاهی بسیار پرسرعت تبدیل کرده است.

کد خبر 4630587

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه مبارك رمضان شرکت هواوی گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟

ایتنا - نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.
وقت آن است که تکانی به خود بدهید- احتمالا خیلی بیشتر از پیش. 

نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که برای دست‌ یافتن به سلامتی مطلوب باید روزی چهار ساعت را به درجاتی از فعالیت بدنی اختصاص دهید.

محققان دانشگاه صنعتی سوینبرن استرالیا رفتار دو هزار نفر را در بازه زمانی ۲۴ ساعته تجزیه و تحلیل کردند، تا برای دستیابی به سلامتی مطلوب و بهینه، ترکیبی مناسب از تمرین بدنی و استراحت را تعیین کنند.  

زمان‌بندی و تفکیک ایدئال تقریبا این بود: هشت ساعت خواب، پنج ساعت ایستادن، شش ساعت نشستن و تقسیم چهار ساعت برای فعالیت بدنی سبک و متوسط.

رعایت این تقسیم‌بندی به کنترل قند خون و ارتقای سلامتی قلب کمک می‌کند.

فعالیت بدنی متوسط تا شدید می‌تواند پیاده‌روی سریع یا دوچرخه‌سواری باشد یا دویدن آهسته، پریدن و رقص ایروبیک، برای فعالیت بدنی سبک هم می‌توان هر فعالیتی از پیاده‌روی گرفته تا آشپزی و کار خانه یا حتی خندیدن با صدای بلند را به فهرست افزود.

 

گروه تحقیقاتی دانشگاه سوینبرن به افراد توصیه می‌کند شب‌ها هشت ساعت و ۲۰ دقیقه بخوابند تا سلامتی کلی‌شان حفظ شود و از خوابیدن کمتر یا بیشتر از میزان توصیه‌شده اجتناب کنند. 

این تحقیق تاییدی بر توصیه‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا است که تاکید می‌کند دست‌کم هفت ساعت خواب شبانه داشته باشیم. خطرات کم‌خوابی به‌خوبی مشخص و مستند شده است اما خوب است بدانیم که خواب بیشتر از ۹ ساعت در شب با افزایش خطر سکته مغزی مرتبط است.

محققان تاکید کردند که صرف زمان کمتر برای نشستن و زمان بیشتر برای ایستادن، انجام دادن فعالیت‌های بدنی و خواب کافی، بر سلامتی قلب و عروق تاثیرگذار است. رعایت این زمان‌بندی فعالیت‌ها طیف گسترده‌ای از نشانگرهای سلامتی را در برمی‌گیرد و ۲۴ ساعتی را شکل می‌دهد که به سلامت کلی بهتر منجر خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • دقیقا چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • چهار معیار سلامتی مهم در ساعت‌های هوشمند
  • (اینفوگرافیک) خواص بی‌نظیر انجیر برای سلامتی
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • ۷ خاصیت بی‌نظیر آب سیب زمینی برای سلامتی
  • اهمیت این ویتامین برای سلامتی قلب
  • برای سلامتی خودت فقط ۱۵ دقیقه وقت بگذار | ویدئو
  • ویتامینی که چربی کبدچرب را دفع می‌کند
  • رهبر حزب سعادت ترکیه از سمت خود کناره گیری می‌کند