Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@21:00:48 GMT

کتاب سرای انقلاب رونمایی می شود 

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۴۶۹۹

کتاب سرای انقلاب رونمایی می شود 

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیدمحمدحسین بلاغی در حاشیه دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با بیان این مطلب اظهار کرد: کتاب «سرای انقلاب»، نخستین کتاب مرجع مبارزان انقلابی بازار تبریز در چهاردهیمن آیین ملی شب خاطره در استان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه از سال جاری به بحث محتوایی آیین های شب خاطره در استان توجه ویژه ای صورت گرفته، ادامه داد: امسال شب خاطره به صورت تخصصی برای اقشار مختلف جامعه از جمله بانوان، دانش آموزان، دانشجویان، اصناف و بازاریان و همچنین سایر قشرها برگزار می شود که در این آیین، سعی بر تولید محتوا و توجه به بحث محتوایی این آیین ها صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به سایر فعالیت های حوزه هنری استان در زمینه ادبیات پایداری اظهار کرد: بیش از هشت عنوان کتاب از جمله شدم راننده جنگ، بانوان انتظار، شهدای ارامنه و سایر کتاب ها در سال جاری آماده نشر است و همچنین در خصوص ادبیات پایداری دوره های تخصصی با حضور دکتر معصومه سپهری در حوزه هنری برگزار می شود.

در ادامه این دیدار، سردار پاسدار اصغر عباسقلیزاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن قدردانی از اقدامات حوزه هنری استان در زمینه ادبیات پایداری، اظهار کرد: فعالیت های حوزه هنری استان در این برهه از زمان مایه فخر و افتخار استان است و باید در راستای تقویت مبانی دینی و انقلابی در استان اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه این استان بیش از 10 هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، تصریح کرد: متأسفانه در این سالها تنها 220 جلد کتاب در این خصوص به چاپ رسیده که باید از این پس، توجه ویژه ای به مسئله صورت گیرد چرا که امنیت و آسایش امروز جامعه را مدیون خون شهدای انقلاب هستیم.

سردار عباسقلیزاده در پایان بر توجه ویژه نهادهای انقلابی و فرهنگی و هنری به تربیت نیروهای جوان تأکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب  «هنرفرازان » متشکل از ۶ بخش آثار هنری با حضور يکصد و پانزده هنرمند، همراه با ۱۱۸ اثر در شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی است که هر يک در بخش ادبی همراهی می شود و هفتاد و سه قطعه از اشعار قدما و شاعران معاصر با چهل و پنج شعر سروده شده توسط هنرمندانی که آثارشان در اين کتاب به چاپ رسيده می‌باشد.

کتاب «هنر فرازان»  به همت خانم ليلا شاهنجرينی و انتشارات عزيزستان منتشر شده است.

انتهای پیام /

خبرنگار: نسترن اسکندرپور 

 

 

دیگر خبرها

  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • نمایشگاه کتاب و ظرفیت «گردشگری ادبی»
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود