Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:34:28 GMT

روایت عاشقانه زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۵۱۸۵

روایت عاشقانه زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان

مجموعه «اینک شوکران» به روایت عاشقانه زندگی شهدای جانباز از زبان همسران‌شان می‌پردازد.

به گزارش ایسنا، در این مجموعه  روایت‌هایی از زندگی شهیدان جانباز؛ منوچهر مدق به روایت فرشته ملکی، مصطفی طالبی به روایت مژگان کشاورزیان، ایوب بلندی به روایت شهلا غیاثوند، محمدعلی رنجبر به روایت مرضیه کازرونی، سعید جان‌بزرگی به روایت زهرا صبری و حسین شایسته‌فر به روایت راضیه بوباش را می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم برادران، مرجان فولادوند، زینب عزیز محمدی، زهره شریعتی، هاله عابدین و عالیه سادات حسینی نویسندگان مجموعه «اینک شوکران هستند که در نشر روایت فتح و با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه منتشر شده‌اند.

در معرفی ناشر از مجموعه «اینک شوکران» آمده است: جنگ تمام شد و مرد به شهر برگشت. با تنی خسته و زخم‌های در آن، که آرام آرام خود را نشان می‌داد. زخم‌هایی که می‌خواست سال‌های سخت ماندن را کوتاه کند، اما زندگی در کار دیگری بود؛ لحظه لحظه‌اش او را به خود پیوند می‌زد و ماندن بهانه‌ای شده بود برای این‌که این پیوند ردی بر زمین بگذارد.

«اینک شوکران» نوشته‌هایی است درباره مردانی که زخم‌های سال‌های جنگ محملی شد برای نماندن‌شان.

همچنین کتاب گویای این مجموعه با  عنوان «کتاب رادیویی»  با روایت حامد جوادزاده و خوانش مژده لواسانی منتشر شده است.

در معرفی این کتاب صوتی می‌خوانیم: «کتاب رادیویی» فقط خواندن کتاب توسط یک صدای خوب یا متوسط نیست. «کتاب رادیویی»، جانِ کتاب است، عصاره کتاب. تقریبا تمام ذهنیت نگارنده آن در قالب یک برنامه رادیویی برای مخاطب روایت شده است. یعنی می‌توان گفت کسانی که کتاب رادیویی را می‌شنوند، بدون این‌که آن‌ را خوانده باشند، در جریان کلیت کتاب و فحوای اصلی‌اش قرار می‌گیرند، از تکنیک کتاب لذت می‌برند، فراز و فرودهایش را درک می‌کنند، با گره‌های داستانی درگیر می‌شوند و خلاصه انگار کتاب را می‌فهمند؛ با این تفاوت که آن را نخوانده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اینک شوکران شهدای جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد

ایسنا/قزوین کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی با استفاده از زبان برنامه نویسی VHDL» به تألیف «مرتضی محمدی زنجیره»، «زهرا یعقوبی» و «زهرا حبیبی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد این کتاب با هدف آموزش زبان VHDL که از مهمترین زبان‌های توصیف سخت افزار است، تألیف شده است.

کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در رشته‌های مختلف مهندسی (مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق) می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. مباحث آموزش زبان VHDL که از مهم‌ترین زبان‌های توصیف نرم‌افزار است، به عنوان واحد درسی در اکثر دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود و همچنین در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های معماری کامپیوتر تدریس و شبیه‌سازی می‌شود.

مطالب کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در سه فصل مطرح شده است که فصل اول مقدمه و آشنایی با طراحی دیجیتال است و در فصل دوم مفاهیم اولیۀ زبان VHDL بیان شده و در فصل سوم به بیان ساختارهای زبان VHDL به طور کامل پرداخته می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کتاب در ۸۹ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۰۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی این کتاب می‌توانند به لینک B۲n.ir/s۳۴۱۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • ۳ نمایشنامه جدید در نمایشگاه کتاب
  • انتشار ۳ نمایشنامه
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد