Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت آشنایی جوانان با اندیشه های امام راحل تاکید کرد و گفت: دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی از شاخصه‌های مکتب فکری امام خمینی (ره) است.

«حجت الاسلام مسعود صفی یاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به برنامه های تبلیغات اسلامی استان زنجان به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: به مناسبت روزهای 14 و 15 خرداد که مصادف با سالروز ارتحال جانگذار بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام پانزده خرداد است ویژه برنامه های متعددی در استان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای 600 ویژه برنامه به همین منظور خبر داد و گفت: صیانت از آرمان های امام راحل از ماموریت های اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

وی دشمن‌شناسی و بصیرت‌افزایی را از شاخصه‌های مکتب فکری امام خمینی (ره) عنوان کرد و ادامه داد: لازم است تا جوانان را با اندیشه های فکری امام راحل آشنا کرد.

 

این مقام مسئول به فعالیت شبکه تبلیغی استان در جهت اجرای برنامه های بزرگداشت ایام ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: به همین منظور یادواره ارتحال امام راحل در زنجان اجرا می شود.

 

به گفته حجت الاسلام صفی یاری، این یادواره بر محور ریشه های معنوی و دینی انقلاب اسلامی که زمینه ساز ظهور خواهد بود، اجرا می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت آشنایی جوانان با مکتب فکری آن حضرت در شرایط کنونی کشور تاکید کرد و افزود: استکبارستیزی در اولویت مهمی قرار دارد.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان فلسطین معامله قرن بیرجند مسجد طرح معامله قرن نماز جمعه سالگرد ارتحال امام خمینی ره سالگرد ۱۴ خرداد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان

بنای رخت‌شوی‌خانه یا مجموعهٔ تاریخی رخت‌شوی‌خانه در قلب بافت تاریخی شهر زنجان که منطبق بر حصار قدیمی شهر می‌باشد، در یک منطقهٔ پرتراکم مسکونی قرار دارد.این بنا در حال حاضر تعمیر و مرمت شده و به عنوان موزهٔ مردم‌شناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. مجموعه‌‌ ی تاریخی‌ رخت‌شوی‌خانه‌، در فهرست‌ آثار تاریخی ایران‌ به‌ ثبت‌ رسیده‌ است‌ به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076070 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تربیت شدگان مکتب اسلام بهترین ذخایر آن هستند
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • مطهری امام
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان