Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:03:01 GMT

برگزاری مجمع فوق العاده همراه اول

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۵۳۵۳

برگزاری مجمع فوق العاده همراه اول

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت ارتباطات سیار ایران رأس ساعت ٩ روز یکشنبه ١٢خردادماه در سالن خلیج‌فارس پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.

همراه اول از تمامی سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرده تا در این جلسه که قرار است درباره افزایش سرمایه و سایر مواردی که در صلاحیت تصمیم گیری مجمع عمومی فوق العاده است، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمایه فعلی شرکت ارتباطات سیار ایران ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است که قرار است با انتشار ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم به ارزش اسمی هزار ریال، به ١٩ هزار و ٢٠٠ میلیارد ریال تبدیل شود.

این افزایش سرمایه که قرار است در راستای اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای این شرکت باشد به میزان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل مطالبات حاصل شده سهامداران و آورده نقدی و ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته تأمین خواهد شد.

لازم به ذکر است سازمان بورس و اوراق بهادار تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) را مغایر با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام طبق قانون اجرایی بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران ندانسته و این افزایش سرمایه را بلامانع عنوان کرده است.

کد خبر 4630590

منبع: مهر

کلیدواژه: همراه اول سهام مجمع عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • ارزیابی گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • بررسی دقیق گوشی‌های وارداتی و تولید داخل از نظر میزان تشعشع
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • جزئیات توافق‌های بانکی ایران و روسیه