Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : بخش آی سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی با ظرفیت ۱۴ تخت بستری جایگزین بخش قدیمی ICU این بیمارستان گردیده و ۴۸۰مترمربع با بازسازی و استانداردسازی فضا‌های موجود راه اندازی شده است.

وی گفت : جهت بازسازی، آماده سازی و تجهیز کامل این بخش در حدود ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود : تجهیزات تهیه شده جهت بخش ICU بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال ارزش سرمایه‌ای دارد.

وی افزود : این بخش در روز شنبه یازدهم خرداد با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

بخش آی سی یو بیمارستان آیت الله طالقانی ظرفیت ۱۴ تخت دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه