Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:38:42 GMT

رقابت های بدمینتون جام رمضان در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۵۳۹۳

رقابت های بدمینتون جام رمضان در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برنا ، رئیس هیات بدمینتون سیستان و بلوچستان گفت: رقابت‌های بدمینتون «جام رمضان» ویژه بانوان در زاهدان برگزار شد.

امین عزیزی مقدم اظهار داشت: در این دوره از رقابت‌ها ۳۰ ورزشکار بانوی زاهدانی شرکت کردند که در پایان تیم‌های بزرگسالان و تیم نوجوانان هیات بدمینتون و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ستایش سفیدی و رقیه یوسفی در بخش انفرادی آزاد عناوین نخست و دوم و فاطمه شاکری و سوگند سفیدی به طور مشترک عناون سوم را کسب کردند.

رئیس هیات بدمینتون سیستان و بلوچستان گفت: سمانه اسماعیلی و مهری کیخوایی در دوبل آزاد مدال طلا، ستایش سفیدی و فاطمه شاکری مدال نقره و زینب مشهدی، فاطمه مشهدی، فاطمه رأفت و رقیه یوسفی مدال برنز را به دست آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی رقابت زینب سیستان و بلوچستان بدمینتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو