Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@18:37:30 GMT

دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۵۵۲۹

دستگیری دو قاچاقچی تحت تعقیب در استان مرکزی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از دستگیری دو قاچاقچی متواری و تحت تعقیب در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مرکزی، بهروز اکرمی معاون سیاسی استاندار در اینباره اظهار کرد: یکی از اراذل و اوباش شهرستان اراک در آبان ماه سال گذشته به اتهام فروش ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین متواری شده و تحت تعقیب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامبرده با حضور درپاکدشت تهران با ادامه کارهای خود نسبت به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان پاکدشت و اراک اقدام می‌کرد که با اقدامات به عمل آمده از سوی مجموعه نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) استان به همراه ۵ نفر از مرتبطین با ۵ کیلو گرم هروئین شناسایی و دستگیر شدند.

معاون سیاسی استاندار گفت: براساس اطلاعات به دست آمده نامبرده طی چندماه گذشته ۳۰۰ کیلو ماده مخدر در سطح استان توزیع کرده است.

اکرمی گفت: یکی دیگر از قاچاقچیان نیز با ۳۰۵ کیلو ماده گل (ماری جوانا) متواری شده بود، نیز تحت تعقیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: نامبرده که فعالیت خود را به ورامین منتقل کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و هنگام دستگیری ۳۰۰ نشا و بوته گل (ماری جوانا) از وی کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: در ۹ خرداد ماه نیز با رصدهای به عمل آمده از یک دستگاه خودرو حدود یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط گردید.

اکرمی با تقدیر از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان و مجموعه نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و قضائی استان خاطر نشان کرد: استان مرکزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر در زمره استان‌های برتر کشور است و امیدواریم با تقویت همکاری همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردمی بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثرتری را به انجام برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاقچی مواد مخدر منطقه مرکزی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای طرح امنیت محله محور شناسایی و دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی، در در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی گفت: در این طرح که از تمام توان و ظرفیت کلانتری‌های شهرستان بهره برداری شده بود سرانجام ۴۸ محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهمان متواری سوابقی مانند نگهداری و توزیع مواد مخدر، سرقت، نزاع و درگیری و برهم زدن نظم عمومی را داشته که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6098163

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان