Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر فرودگاه شاهرود گفت: عملیات بهسازی و توسعه سطوح پروازی فرودگاه شاهرود به پیشرفت 70 درصدی رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه شاهرود، مرتضی حمیدپور دراین‌باره گفت: عملیات توسعه و بهسازی باند و سطوح پروازی فرودگاه شاهرود عملاً از اوایل سال 97 آغاز شده و با برنامه‎ریزی‎های انجام شده بدون توقف در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عملیات آسفالت بیندر و تسطیح و تعریض به همراه تطویل باند اکنون پیشرفت بیش از 70 درصدی را داشته است، افزود: در این مرحله، یعنی 30 روز کاری، حدوداً 40 هزار تن آسفالت در لایه‌های رگلاژی و بیندر (آستر) پخش شده است و آخرین مرحله از عملیات باند، پخش لایه توپکا است که طی چند روز آینده آغاز خواهد شد.

 

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه شاهرود توسعه سطوح پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر در ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزرات راه و شهرسازی، رحمان بهرامی با اشاره به اینکه ساخت راههای اصلی و شریانی استان یکی از وظایف اداره کل راه و شهرسازی است، اظهار کرد: محور اهواز خرمشهر به دلیل تردد زوار اربعین، کاروان های راهیان نور و همچنین ترانزیت کالا به کشور عراق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهرامی عنوان کرد: در ابتدای سال جاری باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از اهواز به خرمشهر در حال احداث می باشد، که ۴ کیلومتر اول این محور تا اربعین ۱۴۰۳ به بهره برداری رسیده و زیر بار ترافیک می رود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باند دوم این محور به طول ۲۵ کیلومتر از خرمشهر به اهواز نیز در دست اقدام است که انتظار می رود ۹ کیلومتر آن تا اربعین ۱۴۰۳ زیر بار ترافیک برود.

بهرامی در ادامه گفت: طول جاده اهواز به خرمشهر حدود ۱۰۴ کیلومتر است که ۵۰ کیلومتر از آن در دست اجرا است؛ اجرای این طرح قدم مثبتی برای تردد زوار اربعین حسینی، کاروان های راهیان نور و کارکنان کشت و صنعت های نیشکر موجود در منطقه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن