Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینا مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: تیم منتخب بانوان هرمزگان در پنج وزن تحت هدایت و سرپرستی آرزو زاهدی دهویی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

مسئول انجمن موی تای هرمزگان اسامی شرکت کنندگان را اعلام کرد و افزود: مرضیه اکبری در وزن ۴۵ کیلوگرم، آتنا محمد پور در وزن ۴۸ کیلوگرم، آمنه زاهدی دهویی در ۵۱ کیلوگرم، الهام محمدی در وزن ۵۴ کیلوگرم و فاطمه دهقانی در وزن ۷۵ کیلوگرم در این دوره از مسابقات که از هجدهم تا بیست خرداد ماه جاری در اصفهان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی با اشاره به حضور داوران هرمزگانی در این دوره از مسابقات اظهار کرد: راحله مکاری و ماندانا احمدی دو داور هرمزگانی هستند که در این دوره از مسابقات قضاوت می‌کنند. وی شرایط ورزشکاران اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور را مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد. منتخبین هرمزگانی عملکرد شایسته ای داشته باشند.

تیم موی تای مردان هرمزگان در مسابقات قهرمانی کشور

مسعودی با گرامیداشت هفته موی تای )۱۸ تا ۲۴ خرداد (گفت: مسابقات موی تای بزرگسالان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به مدت سه روز از ۲۱ تا ۲۴ خرداد ماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن موی تای هرمزگان نفرات اعزامی به مسابقات کشور را معرفی کرد و افزود: تیم منتخب مردان هرمزگان تحت هدایت و سرپرستی عبدالمجید محرمی زاده و با ترکیب: مقداد دهقانی دهگلکن در وزن ۶۰ کیلوگرم، رضا مهدی پور در وزن ۶۳/۵ کیلو گرم و حمید عبدالهی آرپناهی در وزن ۸۱ کیلوگرم در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهد کرد. وی یاد آور شد: من هم به عنوان تنها داور هرمزگانی بخش مردان در این دوره قضاوت خواهم داشت.

مسعودی با تاکید بر اهمیت این مسابقات گفت: هرمزگان در این رشته ورزشی همواره خوش درخشیده است و امیدواریم امسال هم بتوانیم با ممارست و هوشمندی نتایج ارزشمندی را کسب کنیم.

کد خبر 4630538

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزشهای رزمی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر