Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افسانه فدایی رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: مددجویان توان‌بخشی و اجتماعی روستا‌ها در اولویت این توزیع قرار گرفتند و این طرح از چند روز قبل از ماه مبارک رمضان آغاز و هنوز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته مواد غذایی توزیع شده یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است، ادامه داد: این بسته‌های حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن، خرما، رب و سویاست که پس از اتمام مددجویان ساکن در روستا‌ها اکنون در مرحله شهری توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره بهزیستی تایباد گفت: بهزیستی تایباد به سه هزار و ۲۰ نفر معلول خدمات ارائه می‌کند که از این تعداد ۴۸۲ نفر مستمری بگیر هستند و ماهیانه بیش از ۹۵۰ میلیون ریال مستمری توسط این نهاد به حوزه توان‌بخشی و زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود.
فدایی با اشاره به برنامه‌های دیگری که توسط این اداره در ماه رمضان برگزار شد، افزود: این برنامه‌ها شامل همایش خیران مرکز توان‌بخشی معلولان ذهنی کاریز، ضیافت افطاری، آموزش احکام مشترک تشیع و تسنن و کارگاه سبک زندگی اسلامی ویژه ناشنوایان است.   انتهای پیام//ف.ش   توزیع مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس