Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، بعد از خلق حماسه حضور ملت انقلابی و متدین در راهپیمایی روز جهانی قدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس طی بیانیه‌ای از مردم این استان تقدیر كرد.
در این بیانیه آمده است: «راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و حضور پرشور و حماسی ملت بزرگ و روزه‌دار سراسر کشور، همگام و دوشادوش با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، عمق نفوذ استراتژیک و اقتدار و قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی ایران و درک کلام و دریافت عمق پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را در نابودی رژیم غاصب صهیونیستی این غدۀ سرطانی نشان داده و باطل‌السحری بر طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معاملۀ دروغین قرن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حماسه عظیم و ماندگار حضور و نمایش وحدت و اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی همگام با «امت بزرگ رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله سلم» حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان، مسجدالاقصی و قدس شریف، در راهپیمایی روز جهانی قدس پاسخی کوبنده به یاوه سرائیهای استکبار جهانی بود.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از مردم لحظه‌شناس، بصیر و روزه‌دار در سراسر استان فارس که این حماسه و خیزش عظیم اراده‌های استوار در حمایت از آرمان آزادی قدس شریف و لبیک به ندای مقتدایمان مقام عظمای ولایت، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی را خلق کردند و نیز از همۀ دست‌اندکاران امر برگزاری مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر به عمل می‌آورد».
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد حماسه حضور شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارس راهپيمايي روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • تب و تاب لیست‌های انتخاباتی در واپسین ساعات مجاز تبلیغات
  • ۲۰ ساعت تا پایان تبلیغات/لیست‌ها پشت خط ماراتن ۲۱ اردیبهشت
  • تقدیر از قهرمان تاریخ‌ساز یخ‌نوردی جهان
  • وزیر کشور : مردم در انتخابات روز جمعه حماسه جدیدی خلق کنند
  • مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید امامین انقلاب است
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است