Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از استقرار ۲۱۲ پایگاه امدادی متشکل از راهداری، هلال احمر و اورژانس در سطح استان به مناسبت تعطیلات پایان هفته و مسافرت مردم خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به آغاز سفرها اظهار داشت: در این راستا جلسه ستاد مدیریت بحران برای امنیت سفر تشکیل و به راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های امدادی شرح  وظایفی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل 212 پایگاه امدادی، متشکل از نیروهای راهداری، فوریت‌های پزشکی و شهرداری‌ها در سطح استان اصفهان مستقر می‌شوند تا به ارائه آموزش‌های لازم و ایمن سازی و روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات بپردازند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه 212 پایگاه امدادی در این ایام خدمت‌رسانی خواهند کرد، گفت: این پایگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب و به موقع در سطح استان و در مسیر اصفهان به تهران برای مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در جاده‌های شاهین‌شهر، نطنز و اتوبان قم-کاشان استقرار می‌یابند.

تصادفات جاده‌ای در استان مرکزی 39 درصد کاهش یافتنقش 0.8 درصدی مسافربرهای عمومی در تصادفات جاده‌ای اردیبهشت 98"تعمیر و نظافت تابلوها و علائم ایمنی جاده‌های استان گلستان" مجازات راننده بی‌احتیاط

وی تصریح کرد: پایگاه‌های فوریت پزشکی فعال هستند، یک بالگرد هم برای خدمات‌رسانی در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز به کار گرفته شود.

شیشه‌فروش ادامه داد: تیم‌ها در جاهای مختلف به ارائه خدمات ایمنی می‌پردازند و فرمانداری‌ها هم به پلیس‌راه برای گشت و نظارت بیشتر در جاده‌ها کمک می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوا، وزش باد و رگبارهای بهاری اظهار داشت: رانندگان مسائل ایمنی را رعایت کنند و  هشدارهای پلیس را حتما جدی بگیرند تا سفری ایمن و بی‌خطر برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها