Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس اداره مشارکت هاي مردمي اداره کل بهزيستي ايلام از توزيع 12 هزار پاکت جمع آوري زکات فطريه در اين استان در آستانه عيد سعيد فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاري آريا از ايلام ،نسرين شهبازي اظهار داشت : اين پاکت‌ها از سوي ادارات بهزيستي شهرستان‌هاي استان در اختيار عموم مردم قرار گرفته است.

وي ادامه داد: همچنين با شوراي زکات استان، شهرستان‌ها و ائمه جمعه نيز هماهنگي لازم انجام گرفته است تا زکات مردم در روز عيد فطر توسط ادارات بهزيستي نيز جمع آوري شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئيس اداره مشارکت‌هاي مردمي اداره کل بهزيستي ايلام تاکيد کرد: زکات فطريه جمع آوري شده براي کمک به اقشار نيازمند، زنان سرپرست خانوار، معلولان، کودکان بي سرپرست و ساير گروه‌هاي هدف سازمان بهزيستي هزينه مي‌شود.

شهبازي با بيان اينکه زکات جمع آوري شده در کمترين زمان ممکن بين نيازمندان مددجوي زير پوشش اين اداره کل توزيع خواهد شد، گفت: سال گذشته ميزان زکات حدود يک ميليارد ريال زکات فطريه در استان جمع اوري و بين نيازمندان توزيع شد.

25 هزار نفر در استان ايلام زير پوشش خدمات حمايتي بهزيستي قرار دارند.

اداره کل بهزيستي ايلام در چهار حوزه توانبخشي، امور اجتماعي، مشارکت‌هاي مردمي و فرهنگي و پيشگيري به عموم مردم و مددجويان ارائه خدمت مي‌کند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در نشست شورای فرهنگ عمومی سمنان همچنین گفت: این شورا باید زنده، فعال، حساس، پرتحرک و پرتلاش باشد و دایم مسائل اساسی فرهنگی را دنبال کند.

امام جمعه سمنان گفت: بازبینی ویژه‌ای برای برنامه شورای فرهنگ عمومی در سال گذشته در آسیب شناسی، رفع نواقص و تقویت نقاط قوت باید انجام گیرد.

وی همچنین با اشاره به تعداد اتباع در سمنان تاکید کرد که براین اساس باید برنامه ریزی در مباحث فرهنگی مرتبط با این موضوع انجام گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی سمنان از لحاظ خروجی مباحث و مصوبات نسبت به گذشته رشد خوبی داشته اما برای رسیدن به جایگاه واقعی باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این نشست با تشکر از حضور مردم در استقبال از آیت‌الله رئیسی، گفت: دور دوم سفر رییس جمهور به این استان به واسطه پیگیری‌ها، تخصیص و هزینه‌کرد مطلوب مصوبات و اعتبارات در دور نخست سفر، با رشد مطلوب همراه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی