Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:49:44 GMT

کلیات پروژه زعفرانیه بیرجند ابهام دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۵۰۸

کلیات پروژه زعفرانیه بیرجند ابهام دارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی جاوید صبح شنبه در جلسه شورای شهر بیرجند با اشاره به پروژه زعفرانیه بیرجند (پروژه ۴۵۰ هکتاری) اظهار کرد: در مورد کلیات این طرح و به ویژه ضرورت اجرای آن ابهاماتی وجود دارد که این ابهامات باید رفع شود.

شهردار بیرجند بیان کرد: هر چند این طرح و پروژه مراحل قانونی و برخی از مراحل آماده‌سازی را طی کرده است ولی آیا با کیفیتی که اکنون به تصویب رسیده لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید ادامه داد: باید قبل از اینکه زمینی را به مردم برای ساخت و ساز خانه‌های مسکونی واگذار کنیم موضوعات و ابهامات بین دستگاهی در رابطه با این پروژه حل شود تا برای مردم مشکلی در آینده ایجاد نشود.

وی افزود: این سوال مطرح است که چگونه پروژه زعفرانیه بر روی گسل واقع شده ولی می‌خواهیم با ساخت و ساز در آنجا جمعیتی را به سمت این منطقه بکشانیم.

شهردار بیرجند با طرح این سوال که آیا در زمینه روان آب‌ها در آن منطقه تدبیری اندیشیده شده است، گفت: از طرف دیگر با توجه به حجم بالای جمعیتی که براساس طرح قرار است در آن منطقه ساکن شوند بی‌شک توسعه متمرکز جمعیت مسائل ترافیکی را نیز به همراه خواهد داشت.

جاوید اظهار کرد: نکته مهم و حائز اهمیت این است که مراحل تهیه و تصویب طرح ایراد دارد و از طرف دیگر در زمینه خاک‌برداری از آن منطقه هیچ توافقی با شهرداری صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: اگر قرار است ۴-۵ هزار نفر در آن منطقه ساکن شوند آیا برای تأمین آب فضای سبز آن منطقه تدبیری اندیشیده شده و یا قرار است معضل مهر شهر در زمینه تأمین آب فضای سبز دوباره در آن محدوده تکرار شود.

شهردار بیرجند در زمینه ساخت پمپ بنزین در نزدیکی آستان امامزادگان باقریه و گلایه‌های طرح شده در این زمینه گفت: در هنگام صدور پروانه ساختمانی ما دو مسئله کاربری متناسب با موضوع و سند مالکیت را لحاظ می‌کنیم که در مورد پمپ بنزین مد نظر این دو مؤلفه رعایت شده است.

جاوید یادآور شد: اما با این وجود اگر دستگاه و مراجع قضائی به دلایلی حکم به ابطال پروانه مربوطه را بدهد از نظر مراجع قضائی تبعیت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه خیابان جمهوری تا پایان تیرماه به اتمام خواهد رسید، یادآور شد: با قاطعیت به شهروندان می‌گویم که بعد از پایان پروژه خیابان جمهوری هیچ مشکلی برای کسب و کار آنان به وجود نخواهد آمد.

کد خبر 4630911

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بیرجند بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبرنوری بیرجند امضا شد
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان