Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:49:03 GMT

انتصاب مشاور مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۶۲۹

انتصاب مشاور مدیر شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ حجت الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، طی حکمی مصطفی آجرلو را به عنوان مشاور شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«نظر به مراتب دانش، تعهد تخصص و تجارب موثر شما در رسانه، جنابعالی را به عنوان مشاور اینجانب در شبکه قرآن و معارف سیما منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش توان ارتباطی شبکه با سایر نهادها و سازمان ها، بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای و فضای مجازی، شکوفایی هرچه بیشتر ظرفیت های محتوایی در امور تولید برنامه ها از جمله وظایفی است که انتظار می رود با اهتمام ویژه جنابعالی محقق گردد.

از مدیران محترم بخش های مختلف شبکه انتظار می رود در راستای اجرای ماموریت های محوله به جنابعالی همکاری لازم را داشته باشند.»

مصطفی آجرلو، فارغ التحصیل دانشگاه صدا و سیما، دانش آموخته دکترای فرهنگ و ارتباطات و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه است که سردبیری و مدیریت در رسانه های مختلف را در کارنامه خود دارد، قائم مقام مدیرعامل خبرگزاری بین المللی قرآن، ایکنا و مدیرکل ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از جمله سوابق وی بشمار می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون رسانه ملی شبکه قرآن مصطفی آجرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، این فیلم سینمایی که زنده یاد خسرو شکیبایی در نقش معلم یکی از درخشان‌ترین نقش‌هایش را خلق کرد، داستان نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است، اما با تلاش‌های معلمش که او را به برقراری رابطه با اطرافیان تشویق می‌کند بالاخره به خود می‌آید، و سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می‌یابد با دسته گلی به دیدار معلم می‌رود. این فیلم نمایش تاثیرگذاری از کوشش‌های عاشقانه یک معلم برای کمک به نوجوانی ناامید و دلزده است. 

«رابطه» به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده محصول سال ۱۳۶۵ است که چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت حوالی ساعت یک و ۳۰ دقیقه از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • ببینید | علت باورنکردنی برکناری باسوادترین مدیر صدا و سیما به روایت رضا پورحسین
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان