Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:01:54 GMT

پیروزی قاطع ایتالیا مقابل آلمان با درخشش نِلی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۶۷۶۴

پیروزی قاطع ایتالیا مقابل آلمان با درخشش نِلی

تیم ملی والیبال ایتالیا در دومین بازی خود در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2019، با درخشش ستاره‌ خود گابریل نِلی تیم آلمان را شکست داد.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۲:۳۰ امروز (شنبه) ۱۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ در ادامه رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در چین، دو تیم آلمان و ایتالیا به عنوان هم گروهی‌های ایران در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود ایتالیا پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست اول: ۲۵ - ۲۱ ایتالیا
از ابتدای شروع این ست تیم ملی ایتالیا برتری نسبی را مقابل آلمان داشت و توانست وقت استراحت فنی اول و دوم را نیز از آن خود کند. با این حال این ست به صورت پایاپای تا امتیاز ۱۹ -۱۹ پیگیری می‌شد تا اینکه گابریل نِلی ستاره تیم ایتالیا در پشت خط سرویس خوش درخشید و توانست فاصله امتیاز میان دو تیم را افزایش دهد. در پایان هم ایتالیایی‌ها با حفظ این نتیجه با ۴ امتیاز اختلاف پیروز ست اول شدند.

ست دوم: ۳۰ - ۲۸ ایتالیا
با شروع ست دوم، آلمانی‌ها عملکرد بهتری در دفاع روی تور داشتند و با به کار گیری سرعت در خط حمله دفاع ایتالیا را دور زده و وقت استراحت فنی اول را کسب کردند. با ورود دو تیم به زمین ایتالیایی‌ها اختلاف دو امتیازی را جبران کردند اما، ژرمن‌ها اجازه پیش افتادن به آن‌ها ندادند و در نهایت با نتیجه ۱۶ - ۱۵ وقت استراحت فنی دوم را هم کسب کردند. با ورود دو تیم به زمین ایتالیا با کسب دو امتیاز متوالی سرانجام ۱۷ - ۱۶ برای اولین بار در این ست از آلمان پیش بیافتد. این ست به صورت پایاپای ادامه داشت تا اینکه ایتالیایی‌ها با نتیجه ۳۰ - ۲۸ پیروز این ست شدند.

ست سوم: ۲۵ - ۲۲ ایتالیا
در این ست هم ایتالیا بود که شروع خوبی داشت و دو امتیاز اختلاف را ایجاد کرد اما، از آنجایی که ژرمن‌ها قصد باختن نداشتند بازی را در امتیاز ۱۳ به تساوی کشاندند تا سرمربی ایتالیا درخواست وقت استراحت کند. با شروع مجدد بازی با پاس‌های طلایی جیانلی تیم ایتالیا بار دیگر دو امتیاز پیش افتاد. آلمانی‌ها که توانستند با دفاع روی تور خوب به بازی برگردند، تا امتیاز ۲۲ - ۲۰ از ایتالیا پیش بودند اما در ادامه این ایتالیا بود که با درخشش نِلی از آلمان پیشی گرفت و در پایان ۲۵ - ۲۲ پیروز این ست و بازی شد.

گابریل نِلی با کسب ۱۹ امتیاز (۱۷ آبشار، ۱ دفاع روی تور و ۱ امتیاز سرویس) امتیاز آورترین بازیکن این میدان شد.

به گزارش ایسنا، پیش از این دیدار، تیم ایتالیا در بازی افتتاحیه لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر یک نتیجه را به تیم ملی ایران واگذار کرده بود اما، در سوی دیگر تیم آلمان در یک ماراتن سخت با نتیجه ۳ بر ۲ تیم میزبان (چین) را شکست داده بود. بازی بعد این گروه امروز (شنبه) ساعت ۱۶:۳۰ میان تیم‌های ایران و چین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال 2019 واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا

بایرن مونیخ در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا با درخشش هری کین به پیروزی دست پیدا کرد و دورتموند هم شکست سنگینی را متحمل شد.

به گزارش ایسنا، در هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا ۴ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هر دو گل بایرن مونیخ را در این بازی هری کین به ثمر رساند تا به رکورد خیره کننده خود در گلزنی ادامه دهد. او در این فصل ۳۵ گل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه خود را در رده دوم جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

و اما در دیگر بازی حساس یک نتیجه عجیب رخ داد به طوریکه بوروسیا دورتموند که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده با نتیجه ۴ بر ۱ برابر لایپزیگ شکست خورد.

دورتموند با این شکست سنگین با ۵۷ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

نتایج دیگر دیدارها 

فرایبورگ ۱- وولفسبورگ ۲

آگزبورگ ۰- وردربرمن ۳

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم