Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  زائران دانشگاهی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان که تاکنون موفق به دریافت وام نشده‌اند، می‌توانند از امروز ۱۱ خرداد ماه با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۸ خرداد؛ آغاز ثبت نام عتبات دانشگاهیان

وی با اشاره به اینکه ثبت نام وام از هفته آینده آغاز و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد، گفت: ثبت نام در عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خرداد شروع و تا پایان ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت،‌ در این بین لازم به توضیح است تصمیمی بر تمدید ثبت نام نگرفته‌ایم.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به مراجعه دانشجویان به بانک عامل برای دریافت وام گفت: دانشجویان برای دریافت تسهیلات بانک ملت باید با یک ضامن معتبر و معرفی‌نامه از سایت لبیک به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و وام خود را دریافت کنند.

مبلغ وام سفر زمینی به عتبات عالیات، ۱۵میلیون ریال

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری پور افزود: مبلغ وام برای سفر زمینی ۱۵میلیون ریال است و به زائرانی که قصد سفر هوایی به عتبات دانشگاهیان را دارند ۳۰ میلیون ریال در اقساط ۱۸ ماهه پرداخت می‌خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه زائران دانشگاهی دوره بیستم که تاکنون متاسفانه موفق به دریافت وام عتبات دانشگاهیان نشده‌اند، می‌توانند برای این کار اقدام کنند، یادآوری کرد: این افراد از امروز خرداد ماه می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملت در سراسر کشور وام خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد