Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بشیکتاش ترکیه تایید کرد که نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی ناتینگهام فارست انگلیس در فهرست خریدهای تابستانی این تیم قرار دارد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت  90min ترکیه، کارهای نقل‌وانتقال‌های تیم بشیکتاش همچنان ادامه دارد و نام کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ناتینگهام فارست انگلیس نیز در میان فهرست خریدها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، علاوه بر بورال ایلماز که می‌خواهد به مهاجم بشیکتاش تبدیل شود کریم انصاری‌فرد از تیم ناتینگهام فارست انگلیس نیز مورد توجه قرار گرفته است. بشیکتاش در ابتدای فصل گذشته نیز تمایل داشت تا کریم انصاری‌فرد را جذب کند. این مهاجم ایرانی که یک سال دیگر با ناتینگهام فارست قرارداد دارد در 14 بازی 2 گل برای این تیم به ثمر رسانده است، البته تیم‌های رنجرز اسکاتلند و هامبورگ آلمان نیز به دنبال خرید کریم انصاری‌فرد هستند و مارتیل اونیل، سرمربی ناتینگهام فارست نیز اعلام کرد به خاطر محدودیت بودجه‌ای می‌خواهد چند بازیکن را بفروشد تا بتواند بازیکن جدیدی خریداری کند.

همچنین برخی منابع رسانه‌ای ترکیه امروز اعلام کردند مدیر برنامه رضا اسدی، بازیکن تیم سایپا برای مذاکره با چند تیم فوتبال این کشور وارد استانبول شده است، البته گفته می‌شود این بازیکن 23 ساله به حضور در فوتبال قطر نزدیک‌تر است.

درخواست رسانه انگلیسی از اونیل برای فروش کریم انصاری‌فرد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بشیکتاش کریم انصاری‌فرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشیکتاش کریم انصاری فرد بشیکتاش کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران

ایسنا/مازندران رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان از تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران خبرداد.

به گزارش ایسنا، مهرداد فلاح ۱۲ اردیبهشت در بازدید از غرفه مازندران در ایران اکسپو ۲۰۲۴ با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین رشد صادرات ایران به عمان رخ داده و این تجارت رشد  ۵۲ درصدی در صادرات را تجربه کرده است، تصریح کرد: در سالجاری حجم تجارت ایران به عمان به دو میلیارد و ۲۵۰میلیون دلار رسیده است که در بین ۱۵ کشور همسایه رتبه هشتم را کسب کردیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند.

فلاح از افزایش تبادلات تجاری مازندران و عمان خبر داد و یادآور شد: یک هیات اقتصادی در سال گذشته از مازندران در عمان حضور یافت و امیدواریم با تجدید این دیدارها، بتوانیم زمینه‌های توسعه اقتصادی را فراهم کنیم.

رایزن بازرگانی ایران در کشور عمان با تاکید بر اینکه گردشگری در ایران مورد توجه عمانی‌ها است، افزود: عمانی‌ها ایران را به شیراز و کلاردشت می‌شناسند و تمایل به این دو شهر دارند از این رو ضرورت دارد شرکت‌های گردشگری مازندران برای حضور گردشگران عمانی برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

فلاح با بیان اینکه خط پروازی مستقیم مسقط به رامسر که در سال گذشته دایر شده و امروز متوقف شده است می تواند مجددا راه اندازی شود، بر توسعه تبادلات گردشگری عمان و مازندران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد