Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محور مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان عربی آن‌ها را به خاک ذلت نشانده و قطعا پیروز میدان در آینده محور مقاومت خواهد بود. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ سید حسین نقوی‌حسینی در نوشتاریگفت: با ادعا‌های بی اساس علیه ایران، نمی‌توان با اراده جهان اسلام مقابله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: محور مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان عربی آن‌ها را به خاک ذلت نشانده و قطعا پیروز میدان در آینده محور مقاومت خواهد بود.   به گزارش میزان، توطئه‌ای موسوم به «معامله قرن» قرار است به بیش از ۷۰ سال جنایت و توحش و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی رنگ مشروعیت بدهد و در این میان، برخی حکام خائن عرب که خود را به گاو شیرده دونالد ترامپ رئیس رژیم آمریکا تبدیل کرده‌اند در حال خوش‌رقصی برای رژیم غاصب صهیونیستی در سناریوی کثیف معامله قرن هستند.

طراحان توطئه معامله قرن چه کسانی هستند؟
طرح موسوم به معامله قرن از زمان روی کار آمدن ترامپ در آمریکا بر سر زبان‌ها افتاد؛ طراحان این طرح ضداسلامی، سه فرد نزدیک به ترامپ هستند؛ «جارد کوشنر» داماد و مشاور وی، «جیسون گرینبلات» فرستاده ویژه وی در امور غرب آسیا و «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی.

اقدامات مقدماتی توطئه معامله قرن
رژیم تروریست پرور آمریکا بعد از آنکه در اردیبهشت ۹۷ در اقدامی ناقض قوانین بین‌المللی، سفارت خود در اراضی اشغالی را از تل‌آویو به بیت‌المقدس منتقل کرد و این شهر را به عنوان پایتخت رژیم منحوس صهیونیستی به رسمیت شناخت، حالا می‌خواهد، طرح موسوم به معامله قرن را برای تضمین بقای صهیونیست‌ها با همراهی برخی حکام مرتجع خائن عرب کلید بزند.

بیشتر بخوانید: توطئه‌ای به نام «معامله قرن»   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نه به معامله قرن عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی

به گزارش قدس آنلاین، منابع فلسطینی در قدس اشغالی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و هتاکی به این مکان مقدس از سوی اشغالگران خبر دادند.

در سومین روز از عید موسوم به پسح ، شماری دیگر از صهیونیست ها با ورود به مسجدالاقصی، به پرسه زنی در محوطه های آن پرداختند.

در همین حال، خبرنگار الجزیره گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین صهیونیست در سومین روز از عید موسوم به پسح، به مسجدالاقصی یورش بردند.

اداره اوقاف اسلامی فلسطین در قدس اشغالی نیز اعلام کرد که صهیونیست ها مراسم تلمودی در محوطه های مسجدالاقصی انجام دادند و پلیس رژیم صهیونیستی مانع از ماندن فلسطینیان در این مکان مقدس شد.

همچنین خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک نشینان صهیونیست مراسم تلمودی را در نزدیکی باب القطانین از درب های مسجدالاقصی انجام دادند.

گفتنی است؛ طبق قوانین بین المللی، اداره مسجدالاقصی زیر نظر دولت اردن است و همه سیاست های رژیم صهیونیستی علیه مقدسات مسلمانان و مسیحیان در بیت المقدس اشغالی و علیه ساکنان آن، نقض آشکار قوانین بین المللی است.

قوانین بین المللی تصریح دارد که شهر قدس یک شهر تحت اشغال است و اشغالگران حق تغییر وضعیت کنونی شهر را ندارند.

این خبر در حالی منتشر می شود که اداره اوقاف اسلامی روز چهارشنبه نیز اعلام کرد که ۵۳۲ شهرک نشین به مسجدالاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی معا نیز روز گذشته گزارش داد که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل از روز چهارشنبه به بهانه عید موسوم به پسح، مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری را به روی نمازگزاران مسلمان بست و آن را به روی شهرک نشینان صهیونیست باز کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • اتحاد بین آزادی‌خواهان دنیا دستاورد عملیات وعده‌ صادق است
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • عبور ایران از توان بازدارندگی استراتژیک رژیم صهیونیستی‌/ضرورت تنبیه رژیم صهیونیستی برای امنیت جهان لازم بود
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس